loader
09:08
0
کد خبر : 2386

هافبک سابق استقلال به پیکان پیوست؛ اسماعیلی با پیراهن آبی کمرنگ

هافبک سابق استقلال که گفته می شد در نیم فصل به این تیم باز می گردد سر از تیم پیکان در آورد.

هافبک سابق استقلال به پیکان پیوست؛ اسماعیلی با پیراهن آبی کمرنگ

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، فرشید اسماعیلی هافبک تهاجمی این فصل نساجی در نقل و انتقالات زمستانی یکی از بازیکنانی بود که گفته می شد به استقلال می پیوندد اما این بازیکن ۲۹ ساله به تیم پیکان پیوست تا زیر نظر رضا عنایتی فصل را ادامه بدهد.

او در حالی در نیم فصل از نساجی جدا شد که در ۱۲ بازی لیگ برتر و ۶ بازی لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان رفت و آمار ۱ گل  ۴ پاس گل را به ثبت رساند. او که پیش از این فصل را به دلیل مصدومیت در فولاد از دست داده بود در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ یک فصل در تیم العربی قطر بازی کرد.

بهترین دوران اسماعیلی در مدت حضورش در استقلال رقم خورد به طوری که او در چهارفصل حضورش در این تیم و در ۱۸۱ بازی ۲۲ گل و ۳۱ پاس گل را به ثبت رساند. او با استقلال دو نایب قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی را هم به دست آورد اما شاید یک اتفاق عجیب سرنوشت او را با لباس آبی کاملا تغییر داد.

در فروردین سال ۹۸ و در دربی تهران، در حالی که پرسپولیس با گل احمدنوراللهی پیش افتاده بود استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد و گادوین منشا قرار بود ضربه را بزند. اما با نظر مهدی رحمتی کاپیتان وقت استقلال این ضربه به فرشید اسماعیلی سپرده شد. تصمیم او برای زدن ضربه چیپ ناکام بود و پنالتی از دست رفت تا عامل اصلی این شکست شماره ۸ استقلال لقب  بگیرد.

برچسب ها
کد خبر : 2386
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار