loader
09:51
0
کد خبر : 2392

هافبک مورد علاقه پرسپولیس آزاد شد؛ خدابنده‌لو در اردوگاه سرخ!

هافبک تهاجمی و جوان مس رفسنجان سرانجام با پرسپولیس به توافق رسید و بزودی با این تیم قرارداد رسمی امضا خواهد کرد.

هافبک مورد علاقه پرسپولیس آزاد شد؛ خدابنده‌لو در اردوگاه سرخ!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، محمد خدابنده لو هافبک تهاجمی جوان مس رفسنجان که در ابتدای فصل نیز مورد توجه پرسپولیس قرار داشت، سرانجام در نقل وانتقالات زمستانی به این تیم می‌پیوندد.

هافبک میانی و ۲۴ ساله اهل تهران در نیم‌فصل اول در چهارده مسابقه برای مس رفسنجان به میدان رفت و یک گل نیز در بازی برابر فولاد خوزستان به ثمر رساند. او فصل گذشته هم برای گل گهر سیرجان بازی کرد و طی ۲۸ حضور با لباس این تیم، ۳ گل و ۲ پاس گل از خود به جای گذاشت.

او که از تیم پیکان فوتبال حرفه ای‌اش را آغاز و ۴ فصل نیز در این تیم بازی کرده؛ در لیگ بیست و یکم، برای تیم ذوب آهن اصفهان به میدان رفت.

پرسپولیس و یحیی گل محمدی در ابتدای فصل علاقه زیادی به حضور این بازیکن داشتند اما خدابنده‌لو حضور در مس رفسنجان را انتخاب کرد. با این حال در نقل‌وانتقالات نیم فصل، او سرانجام تصمیم گرفت که به پیشنهاد سرخ‌ها پاسخ مثبت دهد. البته باشگاه مس با تعیین مبلغ نسبتا سنگین برای آزادسازی این بازیکن، انتقال او را به پرسپولیس با مشکل مواجه کرد.

با تمام این اوصاف از پرسپولیس خبر می رسد که باشگاه با پرداخت 10 میلیارد تومان توانسته رضایت این بازیکن را دریافت و انتقال او را نهایی کند. محمد خدابنده‌لو احتمالا ظرف روزهای آینده به طور رسمی با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد.

پرسپولیس بعد از جدایی میلاد سرلک و محمدعمری، با کمبود هافبک میانی مواجه است و حضور خدابنده‌لو می‌تواند بخشی از این کمبود را در شروع دور برگشت لیگ برتر جبران کند.

برچسب ها
کد خبر : 2392
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار