loader
21:50
0
کد خبر : 12200

هالند اسیر بازی روانی اونانا نشد! + عکس

یکی از جالب‌ترین لحظات رقابت دربی منچستر در سوپرجام در ضربات پنالتی این مسابقه رقم خورد.

هالند اسیر بازی روانی اونانا نشد! + عکس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بازی روانی آندره اونانا با ارلینگ هالند از اتفاقات جالب ضربات پنالتی سوپرجام انگلیس بود.

در لحظاتی که برناردو سیلوا با یک ضربه پنالتی ناامیدکننده، اتفاقات دیدار با رئال مادرید را برای منچسترسیتی یادآوری کرده بود، بازیکنان منچستریونایتد به کمک او آمدند. جیدون سانچو و جانی اوانز به ترتیب پنالتی شماره 4 و 8 را از دست دادند تا شیاطین سرخ مقابل سیتیزن‌ها متحمل شکست شوند. یکی از نکات جالب ضربات پنالتی دیدار امروز، حرکات آندره اونانا روی خط دروازه بود. سنگربان کامرونی که در دیدار تدارکاتی مقابل آرسنال نیز حرکات مشابهی داشت، با تمرکز بر روی یک سمت دروازه، از بازیکنان منچسترسیتی دعوت می‌کرد تا طرف دیگر را هدف قرار دهند.

بازی روانی اونانا با وجود مهار پنالتی اول نتیجه نداد و بازیکنان گواردیولا ضربات دیگر خود را به راحتی تبدیل به گل کردند. در لحظه پنالتی ارلینگ هالند حرکات آندره اونانا به اوج خود رسیده بود. با این حال، مهاجم نروژی با بی‌توجهی به سنگربان منچستریونایتد، دروازه او را گشود. اونانا پیش‌تر وعده داده بودکه قصد دارد در فصل جدید،بالاترین ریسک ممکن را در بازی خود به کار بگیرد.

برچسب ها
کد خبر : 12200
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار