loader
21:10
0
کد خبر : 14138

هانسی فلیک: تقابل با ژیرونا، دیداری در سطح لیگ قهرمانان است

هانسی فلیک معتقد است بازیکنی چون رافینیا انرژی مثبت تیم را بالا می‌برد.

هانسی فلیک: تقابل با ژیرونا، دیداری در سطح لیگ قهرمانان است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛بارسلونا فردا عصر در چارچوب بازی‌های هفته پنجم لالیگا، مهمان ژیرونا است. هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بارسلونا در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و در ابتدا در مورد ژیرونا گفت:

بازی سختی خواهد بود. آن‌ها عالی بازی می‌کنند و به نظرم بازی سختی در سطحی بالا پیش رو داریم. می‌خواهیم به کسب پیروزی ادامه دهیم و همه باید تمام تلاششان را انجام دهند. این بازی در سطح لیگ قهرمانان اروپاست. فصل گذشته ژیرونا عملکردی بسیار عالی داشت اما می‌دانیم چگونه می‌خواهیم بازی کنیم و امیدوارم بتوانیم به پیروزی برسیم.

نقش اریک گارسیا؟

او را در تمرینات می‌بینم و می‌توانم بگویم عملکرد بسیار خوبی دارد. آیا او بازی خواهد کرد؟ هنوز در مورد ترکیب اصلی مطمئن نیستیم، شاید او در ترکیب باشد.

رقابت برای کسب توپ طلا؟

سوال خوبی است اما وظیفه و شغل من این نیست که در مورد این مسئله نظر دهم. می‌دانم بازیکنانی فوق‌العاده در لیست هستند که کیفیت زیادی دارند اما نظر دادن، وظیفه من نیست.

شکست مقابل ژیرونا در فصل گذشته؟

نباید به گذشته فکر کنیم. فردا روز مهمی است. ژیرونا عملکردی عالی در بازی با توپ دارد و خوب است. عملکرد دفاعی ما باید در بهترین سطح ممکن باشد. تکرار می‌کنم، این یک بازی در سطح لیگ قهرمانان است و بی صبرانه منتظر انجام آن هستیم. این تستی مناسب برای بازی پنج شنبه مقابل موناکو است.

آنسو فاتی؟

خوشحالیم که او به تمرینات بازگشته است. او در هفته‌های آینده فرصت بازی خواهد داشت و این برای تیم بسیار خوب است. در مورد گاوی نیز همین مسئله صدق می‌کند. خوب است که می‌توانیم روی هر دوی آن‌ها حساب کنیم. در حال حاضر روی بازگشت آنسو فاتی برای بازی پنج شنبه متمرکزیم.

لامین یامال، بازیکنی کلیدی؟

میشل (سرمربی ژیرونا) در مورد لامین درست گفت، او بازیکنی بسیار تعیین کننده است. لامین در سطحی بالا قرار دارد اما در سن او، هنوز می‌تواند پیشرفت کند و باید این اتفاق رخ دهد. فوق‌العاده است که هر روز او را می‌بینیم اما او باید به بهبود عملکرد خود ادامه دهد. قهرمانان استراحت نمی‌کنند. اگر او می‌خواهد قهرمانی بزرگ باشد، نمی‌تواند زیاد استراحت کند.

فرم درخشان رافینیا؟

فرم خوب او بیشتر به خطر جو رختکن است تا سرمربی. همه چیز به او کمک می‌کند و رافینیا در بهترین فرم خود قرار دارد. رافینیا نقشی تعیین کننده را در هر بازی ایفا می‌کند. او درخشان است. جنگندگی او در بازی‌ها و تمرینات را دوست دارم. بازیکنی چون او، انرژی مثبت زیادی را به کل گروه منتقل می‌کند.

برچسب ها
کد خبر : 14138
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار