loader
12:14
0
کد خبر : 5094

هری کین: تقابل با رئال‌مادرید بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود

ستاره انگلیسی بایرن‌مونیخ از حضور در نیمه‌نهایی احساسی خوبی دارد.

هری کین: تقابل با رئال‌مادرید بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ رئال مادرید و بایرن مونیخ برگزارکننده دیداری کلاسیک در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

بایرن مونیخ با پیروزی 1-0 مقابل آرسنال و رئال مادرید هم با برتری در ضربات پنالتی مقابل منچسترسیتی، به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 راه یافتند. حضور این دو تیم به معنای کی تقابل بسیار بزرگ از بین دو تیم پرافتخار اروپا از نگاه هری کین است. مهاجم انگلیسی و گلزن بایرن مونیخ پس از اطلاع از صعود رئال مادرید و تقابل باواریایی‌ها با این تیم اسپانیایی در مصاحبه با TNT Sport گفت:« باورنکردنی است. باورنکردنی است. رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان دستاورد بزرگی است و می‌توانیم بابت آن خوشحالی کنیم.»


 فکر می‌کنم در این نوع بازی‌ها نیمه اول همیشه کمی محتاطانه است. بین دو نیمه گفتیم که می‌خواهیم سرعت را بالاتر ببریم و تهاجمی‌تر باشیم. چند توپ به تیر دروازه زدیم و می‌توانستیم کار را برای خودمان آسان‌تر کنیم. اما این بازی‌ها همیشه سخت است و شما فقط باید از آنها عبور کنید.»
هری کین درباره بازی با رئال مادرید در نیمه‌نهایی هم گفت:« قرار است که یک بازی سخت دیگر داشته باشیم. نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود. دو تیم بزرگ ویک بازی جذاب.»

برچسب ها
کد خبر : 5094
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار