loader
17:14
0
کد خبر : 14411

هری کین: زدن ۹ گل برای ما هم غیر قابل تصور بود

هری کین، مهاجم بايرن مونیخ که زننده چهار گل تیمش در بازی امشب بود، می‌گوید پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای را پیش از آغاز بازی نمی‌کرد.

هری کین: زدن ۹ گل برای ما هم غیر قابل تصور بود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در شب برتری پرگل بايرن مونیخ با نتیجه ۹-۲ مقابل دیناموزاگرب، هری کین زننده چهار گل تیمش بود و نقش مهمی در ثبت این شب درخشان ایفا کرد‌.
کین در این بازی ابتدا در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی گل نخست بازی را به ثمر رساند و سپس‌ در نیمه دوم، ابتدا در دقیقه ۵۷ روی پاس عالی یوشوا کیمیش و سپس در دقایق ۷۳ و ۷۸ دو گل دیگر از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در نهایت توپ بازی را به مناسل پوکر گلزنی به خانه برد.

هری کین بلافاصله بعد از پایان بازی در کنار زمین در گفت‌وگو با خبرنگاران Dazn گفت: 

بازی فوق‌العاده و به یادماندنی بود. نیمه اول از تک تک موقعیت‌ها استفاده کردیم اما در شروع نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم و واقعا غافلگیر شدیم.

البته که باید از این اتفاق درس بگیریم تا در بازی‌های بعدی دچارش نشویم. ممکن بود با ادامه روند ابتدایی نیمه دوم گل‌های بعدی را هم از دیناموزاگرب دریافت کنیم که خوشبختانه به بازی برگشتیم.
راستش قبل از بازی فکر نمی‌کردم بتوانيم ۹ گل بزنیم. برد شیرینی بود و امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز به همین شکل عمل کنیم. این تازه اول راه ما در لیگ قهرمانان است.

برچسب ها
کد خبر : 14411
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار