loader
22:35
0
کد خبر : 7936

هری کین: پنالتی از دست داده مقابل فرانسه را فراموش کرده‌ام

هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، به درخشش در یورو ۲۰۲۴ امیدوار است.

هری کین: پنالتی از دست داده مقابل فرانسه را فراموش کرده‌ام

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی انگلیس خودش را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ آماده می‌کند و امیدوار است که بتواند به طلسم ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های ملی پایان دهد و این بار این جام را با خود به خانه بیاورد.

شاگردان گرت ساوت‌گیت در آخرین بازی دوستانه پیش از آغاز این مسابقات با نتیجه ۰-۱ برابر تیم ملی ایسلند شکست خوردند تا انتقادهای بسیاری از آنها و عملکردشان مطرح شود و هواداران این تیم نگرانی‌هایی را از بابت نمایش این تیم در یورو داشته باشند. 

کین درباره شرایط این تیم به خبرنگاران گفت: این شکست می‌تواند زنگ خطر خوبی برای همه باشد که درک کنند که کار ما در یورو قرار نیست به آن آسانی که مردم فکر می‌کنند باشد. کارهای زیادی باید انجام شود. گاهی به چنین زنگ خطرهایی نیاز دارید. باید در بعضی از پست‌ها پیشرفت کنیم، خصوصا در زمینه پرسینگ.

او در پاسخ به سوالی درباره خاطره‌اش از شکست برابر تیم ملی فرانسه در یک چهارم نهایی جام جهانی اضافه کرد: «خیلی افتضاح بود، نه؟ در فوتبال همیشه فراز و نشیب زیادی وجود دارد. البته که آن بازی برای من نشیب سختی بود. اما فکر می‌کنم که در طول این دو سال به‌خاطر باشگاه و تیم ملی کشورم سعی کردم آن را فراموش کنم و حالا فقط برای یک تورنمنت دیگر هیجان‌زده هستم.

برچسب ها
کد خبر : 7936
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار