loader
11:23
2
کد خبر : 3516

هشدار پیشکسوت پرسپولیس به هاشمی‌نسب؛ کارما جوابت را می‌دهد!

حواشی دربی ۱۰۳ با حضور مهدی هاشمی نسب در کنفرانس مطبوعاتی امروز کلید خورد.

هشدار پیشکسوت پرسپولیس به هاشمی‌نسب؛ کارما جوابت را می‌دهد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مشخص بود که حضور مهدی هاشمی‌نسب به جای جواد نکونام در کنفرانس خبری دربی فردا، تنش‌زا خواهد شد.درواقع بهتر است بگوییم هاشمی‌نسب جنجال در دربی را استارت زد. ماجرا از این قرار است که یک خبرنگار به هاشمی‌نسب گفت او پنج بار در دربی گل زده که چهار بارش با لباس پرسپولیس بوده؛ مربی استقلال اما با جمله‌ای عجیب پاسخ داد:« فقط یکی از آنها را به یاد دارم!»

خبرنگار دیگری پرسید آن چهار گل دیگر دربی با لباس پرسپولیس را به یاد ندارید؟ که هاشمی‌نسب گفت: من نگفتم یادم نیست؛ گفتم یکی از گل‌ها را به یاد دارم.

این صحبت‌های هاشمی‌نسب باعث شد سپهر حیدری که سابقه درگیری با مربی استقلال را دارد با انتشار یک استوری تند جواب مربی استقلال را بدهد. مدافع سابق پرسپولیس در این استوری بردهای خاطره‌انگیز قرمزها را به رخ هاشمی‌نسب کشیده و در انتهای هم به هاشمی‌نسب هشدار داده که اگر به هواداران پرسپولیس بی احترامی کند، کارما تقاص این رفتار را از او می‌گیرد.

برچسب ها
کد خبر : 3516
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

سعید --- کورده - 6 ماه پیش

ترا به خدا یکی پیدا نمیشه به این الدنگ بگه ، اخر بابا تو کجای فوتبال بوده ائی ؟؟ که حالا به خاطر جلب توجه وبالا بردن فالور خانمت ، خودتو نخود هر اشی میکنی؟ والا به لا تو در این فوتبال هیچ عددی نیستی، با این استوری گذاشتنها، کاری از پیش نمی بری؟ اسم هاشمی نسب را میاوری دهنت را اب بکش؛ تو کجا و اسطوره استقلال و پرسپولیس کجا ، اگر کارها در فوتبال ایران روال طبیعی داشت سپهر حیدری نهایتش توپ جمع کن تیمی مثل پرسپولیس میشد: هوا برت داشته که با تاختن به مرد بی همتائی چون هاشمی نسب دل هواداران قرمز را به دست میاوری؟ نه خیر هیچ اینطور نیست وهر فوتبال فهمی ارزشهای ستاره فوتبال را درک کرده و در فوتبال حرفه ائی ازاین انتقالها زیاد پیش می اید ، وبهتره بادمجانهای دور قاپی مثل سپهر حیدر نخواهند با گل الود کردن اب ، ماهی بگیرند
-2 0
کاربر میهمان

ناصر - 6 ماه پیش

زنده باد آقا مهدی هاشمی نسب،،،زنده باد استقلال بزرگ????????????????
0 0
پربازدیدترین اخبار