loader
04:58
0
کد خبر : 966

در پی شوک بزرگ در جام، هشدار مانچو به سعودی‌ها!

اختصاصی / روبرتو مانچینی به سعودی ها در مورد شوک جام ملت ها همچون تیم ملی ژاپن هشدار داد.

در پی شوک بزرگ در جام، هشدار مانچو به سعودی‌ها!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سرمربی ایتالیایی و سرشناس تیم ملی عربستان می گوید:« همه چیز در زمین امکان پذیر است ‌و هرنتیجه ای ممکن است رقم بخورد.» و اشاره او به شکست ژاپن برابر عراق و خلق شگفتی های دیگر در جام ملت های آسیا است.

در همان اولین روزهای قطر ۲۰۲۳، عراق یک شوک بزرگ را با شکست ژاپن به وجود آورد تا درباره سرنوشت مدعیان قهرمانی که پیش از جام ملتها حدس زده می شدند شک و تردیدهایی بوجود بیاید.

روبرتو مانچینی سرمربی باتجربه و مطرح ایتالیایی از همین رو به بازیکنان تیمش هشدار داد که قربانی شوک و شگفتی در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ نشوند. شوکی که ژاپن مدعی  در دومین دور مرحله گروهی به سختی با آن روبرو شد. این اولین برذ عراق در ۴۲ سال گذشته برابر ژاپنی ها بود و مهمترین شگفتی جام ملت های آسیا تا این زمان است.

سرمربی تیم ملی قرقیزستان در آستانه بازی برابر قرقیزستان اعتراف کرد که هر نتیجه ای ممکن است در زمین فوتبال رقم بخورد و باید خودشان را برای جلوگیری از بروز شگفتی ها آماده کنند:« قرقیزستان تیم بسیار خوبی است. همه می دانند که برای ژاپن برابر عراق چه اتفاقی افتاد. هیچکس فکرش را نمی کرد که عراق بتواند ژاپن را شکست بدهد. اگر می خواهید برنده شوید، باید تمرکز بالایی داشته باشید. اتفاقاتی که در بازی اول افتاد مربوط به گذشته است و ما باید تمام توان و تمرکزمان را روی بازی دوم بگذاریم که بسیار سخت خواهد بود.»

برچسب ها
کد خبر : 966
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار