loader
12:52
0
کد خبر : 6389

ذوب آهن 1 - 0 پیکان؛ طلسم نبردن گاندوها شکسته شد!

ذوب آهن در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، بعد از هفته ها ناکامی بالاخره طعم برد را چشید و مقابل پیکان به پیروزی رسید.

ذوب آهن 1 - 0 پیکان؛ طلسم نبردن گاندوها شکسته شد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ذوب آهن و پیکان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند.

ذوب آهن که هفته گذشته نزدیک به یک برد بزرگ مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی بود در دقایق پایانی مقابل آبی های پایتخت شکست خورد تا اولین شکست خارج از خانه شاگردان محمد ربیعی رقم بخورد. ذوب آهن در شرایطی به مصاف پیکان رفت که در 3 مسابقه از 4 دیدار اخیر خود شکست خورد تا شانس حضور در بین 8 تیم بالای جدول را از دست بدهد به همین دلیل ذوبی ها امروز چاره‌ای جز کسب پیروزی برابر پیکان در مسابقه امروز نداشتند و توانستند با یک گل برای سومین بار در این فصل، در ورزشگاه خانگی خودشان به پیروزی برسند.

در آن سوی میدان هم شاگردان رضا عنایتی بعد از نتایج فوق العاده ای که در نیم فصل دوم کسب کردند در هفته های اخیر با افت روبرو شده و در 4 بازی گذشته آن‌ها موفق به کسب تنها 2 امتیاز شده‌اند و این مسئله باعث شده تا نام پیکان به جمع تیم‌های فانوس به‌دست لیگ اضافه شود. پیکان تا قبل از شکست مقابل ذوب آهن تنها 3 امتیاز با منطقه قرمز جدول فاصله داشت و این باخت کار شاگردان عنایتی را سخت کرد.

ترکیب ذوب آهن: محسن فروزان، امیر حسین جدی، سیدمحمد قریشی، فریبرز گرامی، علی مصلح، گریگول چابرادزه، محسن آذرباد، محمد عرفان معصومی، فردین یوسفی، محمد جواد محمدی و مجید علیاری

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب پیکان: محمد ناصری، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، امیرحسین صدقی، دانیال جهانبخش، محمدحسین فلاح، فرشید اسماعیلی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل و علی قربانی

سرمربی: رضا عنایتی

در همان دقیقه یک بازی نزدیک بود پیکان به گل برسد که این اتفاق رخ نداد. اشتباه بازیکنان در خط دفاع باعث شد تا سامان نریمان جهان در موقعیت تک به تک با فروزان قرار بگیرد اما عجله کرد و ضربه‌ او با اختلاف بسیار زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه بازی در نیمه اول اشتباه بازیکنان در خط دفاع باعث شد تا سامان نریمان جهان در موقعیت تک به تک با فروزان قرار بگیرد اما عجله کرد و ضربه‌اش با اختلاف بسیار زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت. بازی در نیمه اول بسیار پرخورد و فیزیکی دنبال ‌شد و شاهد موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم نبودیم تا اینکه در دقیقه 42 فریبرز گرامی مدافع مرکزی تیم ذوب آهن از میانه زمین با توجه به این موضوع که ناصری سنگربان پیکان از محوطه جریمه خارج شده است، با شلیکی فوق العاده دروازه این تیم را هدف قرار داد و تنها گل بازی را به نام خودش ثبت کرد.

در نیمه دوم هم بازی با حملات پراکنده دو تیم دنبال شد اما مهم ترین اتفاق روی دروازه پیکان رخ داد. در دقیقه  در78 شرایطی که لطیفی در موقعیت تک به تک با گلر پیکان قرار گرفت، ناصری با خروج از دروازه و با توجه به تکل بلندش این بازیکن را سرنگون کرد تا به یک پنالتی به سود ذوب آهن اعلام شودمحسن آذرباد پنالتی خود را به سمت راست دروازه پیکان زد و ناصری هم توانست دست این بازیکن را بخواند ولی ضربه این بازیکن هم جایی در چارچوب نداشت تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

ذوب آهن با این پیروزی 36 امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت و پیکان هم 25 امتیازی باقی ماند تا بیشتر از قبل در منطقه خطر قرار بگیرد.

 

برچسب ها
کد خبر : 6389
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار