loader
13:02
0
کد خبر : 5803

ذوب آهن 0 - 2 نساجی؛ امید شهر خسته به بقا پررنگ شد!

نساجی در دیداری حساس و سرنوشت ساز مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید تا امیدهایش برای بقا پررنگ‌تر شود.

ذوب آهن 0 - 2 نساجی؛ امید شهر خسته به بقا پررنگ شد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، امروز در هفته چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر ذوب آهن در اصفهان میزبان نساجی بود. این بازی برای نساجی که در بین تیم های ته جدولی برای سقوط نکردن و بقا در جدول می جنگد اهمیت بسیار زیادی داشت و در نهایت شاگردان ساکت الهامی با ارایه بازی شجاعانه توانستند ذوب آهن  را در خانه شکست دهند و امیدوارتر از قبل به بقا باشند.

ترکیب ذوب آهن اصفهان: پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز جدی، سید محمد قریشی، محمد جواد محمدی(احمد شریعت زاده)، کمال کامیابی نیا(مجید علیاری)، سعید کریمی، ارشیا سرشوق(امید لطیفی)، محسن آذرباد، شایان مصلح(محمد علی باغبان)، محمد حسین اسلامی، فردین یوسفی(پویا مختاری)

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب نساجی مازندران: لوان پولی گومز، وحید محمدزاده، امیر مهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی(اسماعیل بابایی)، حسین زامهران، منصور باقری، محمد عباس زاده(محمدرضا آزادی)، امیرحسین سام دلیری، محمدرضا حسینی(مهرداد عبدی)، سعید آقایی(مرصاد سیفی)، محمدرضا عباسی(صابر حردانی)

سرمربی: ساکت الهامی

نساجی در این بازی خیلی زود توانست به گل برسد و با آرامش بیشتری بازی را دنبال کند. در دقیقه 4 باقری که توپ را در نزدیکی میانه میدان دریافت کرده بود تصمیم گرفت با یک شوت محکم از راه دور شانس گلزنی خود را امتحان کند که روی اشتباه پارسا جعفری ضربه پرقدرت او وارد دروازه شد.

شاگردان ساکت الهامی که مشخص بود با توپ پر وارد زمین شده بودند در دقیقه 37 به گل دوم رسیدند. روی ارسال ضربه ایستگاهی محمدرضا حسینی به محوطه جریمه ذوب آهن، دلیری موفق شد با ضربه سر دروازه جعفری را باز کند تا بازی در نیمه اول با 2 گل به سود تیم میهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم نساجی برای حفظ نتیجه و ذوب آهن برای جبران وارد زمین شدند اما در نهایت این قرمزهای شهر خسته بودند که موفق شدند برد باارزش خارج از خانه را حفظ کنند و 22 امتیازی شوند.

خلاصه بازی ذوب آهن ۰-۲ نساجی را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 5803
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار