loader
05:45
0
کد خبر : 3279

هفته کابوس‌وار رونالدو؛ سایه شوم شکست روی النصر!

اختصاصی / النصر رونالدو پنجشنبه شب و در دیداری خانگی در لیگ عربستان با نتیجه ۱-۳ مغلوب الرائد شد تا هفته بد آنها تکمیل شود.

هفته کابوس‌وار رونالدو؛ سایه شوم شکست روی النصر!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کریس رونالدو و یارانش در باشگاه النصر عربستان هفته کابوس‌واری را پشت سرگذاشتند و امیدوارند هرچه زودتر به دست فراموشی سپرده شود. آنها بعد از یک باخت تلخ در لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ حرفه‌ای عربستان هم در دیداری خانگی، متحمل یک باخت سنگین شدند تا عملا شانس‌شان برای قهرمانی در لیگ این کشور از بین برود.

روند این اتفاقات تلخ از دوشنبه شروع شد؛ در دیدار النصر مقابل العین در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا. آنها در این دیدار خارج از خانه، با نتیجه ۰-۱ مغلوب تیم اماراتی شدند تا کارشان برای بازی برگشت و صعود به دور بعدی این رقابت‌ها سخت شود.

باخت تلخ مقابل حریف ضعیف

اما این تنها اتفاق تلخ این هفته برای رونالدو، النصر و هوادارانش نبود. آنها پنجشنبه شب و به فاصله کمتر از یک هفته، دوباره طعم تلخ شکست را این بار در لیگ عربستان چشیدند و در دیداری خانگی مقال الرائد، یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ تن به شکست ۱-۳ دادند. کریستیانو رونالدو که بعد از پشت سرگذاشتن محرومیت یک جلسه‌ای از همراهی تیمش در لیگ عربستان، در بازی با الرائد به ترکیب بازگشته بود هم، نتوانست کاری برای تیمش انجام دهد تا در هر دوناکامی اخیر تیمش، او نیز ناکام مانده باشد.

هواداران حاضر در ورزشگاه هم که از عملکرد تیمشان ناراضی بودند در جریان مسابقه، به نشانه انتقاد برای بازیکنان تیمشان سوت می‌زدند و امیدوار بودند که آنها واکنشی نشان دهند، ولی این اتفاق رخ نداد تا النصر بازنده این بازی شود. این سومین بازی متوالی در تمامی تورنمنت‌هاست که النصر طعم برد را نچشیده و همین عملا برایشان به معنای خداحافظی با دست کم یک جام ( جام قهرمانی لیگ عربستان) و شاید حتی نابود شدن امیدشان در آسیاست.

شاگردان لوئیس کاسترو هفته قبل هم مقابل الهازم به تساوی ۴-۴ دست یافته بودند.

فاصله ۹ امتیازی با یک بازی بیشتر

با این باخت، تیم کریس رونالدو که هدایتش بر عهده لوئیس کاستروی پرتغالی است، ۹ امتیاز از الهلال صدرنشین عقب افتاد و این درحالی است که آنها یک بازی بیشتر از الهلال انجام داده‌اند. البته هنوز ۱۱ هفته تا پایان فصل باقی است ولی عملا می‌توان گفت که النصر شانسی برای رسیدن به جام نخواهد داشت.

این‌طور به نظر می‌رسد که النصر در یک بحران گرفتار شده که باید هرچه سریعتر از آن رهایی یابد. حالا آنها باید به بازی برگشت مقابل العین در آسیا و کسب نتیجه مطلوب و صعود به دور بعد بیندیشند و این هفته سیاه را هرچه سریعتر به دست فراموشی بسپارند.

برچسب ها
کد خبر : 3279
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار