loader
09:53
1
کد خبر : 3302

دربی بدون کنعانی؛ همان که پرسپولیس از آن می‌ترسید

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس روی یک صحنه عجیب از داور مسابقه کارت زرد گرفت تا شهرآورد پایتخت را از دست بدهد.

دربی بدون کنعانی؛ همان که پرسپولیس از آن می‌ترسید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، چیزی که پرسپولیسی ها از آن می ترسیدند اتفاق افتاد و محمدحسین کنعانی زادگان مدافع این تیم روی یک صحنه عجیب از داور مسابقه کارت زرد گرفت و شهرآورد تهران را از دست داد. در دقایق پایانی نیمه اول روی یک صحنه در کنار خط کنعانی‌زادگان و شیمبا به سمت توپ رفتند اما مهاجم فولاد روی زمین افتاد و داور مسابقه به کنعانی‌زادگان کارت زرد نشان داد.

موضوعی که عصبانیت پرسپولیسی‌ها را به همراه داشت اما این اعتراض‌ها بی فایده بود و مدافع وسط ملی‌پوش دربی هفته بیستم را از دست داد. به نظر می‌رسد محمدرضا مهدوی داور مسابقه به خاطر این صحنه جنجالی در این هفته یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران باشد.

در همین رابطه محمد فنایی، کارشناس باتجربه داوری فوتبال ایران به سایت فوتبال برتر گفت:«خطای کنعانی‌زاگان فقط یک بی احتیاطی بود و جریمه‌اش فقط می‌تواند یک خطای ساده باشد. نه بی‌ملاحظگی بود، نه نیروی بیش از حد یا صدمه زدن . می‌توانست فقط یک خطای ساده باشد و اخطار دادن خیلی سختگیرانه بود.»

تورج حق‌وردی، دیگر کارشناس داوری فوتبال ایران هم با بیان اینکه کنعانی‌زادگان نباید اخطار می‌گرفت گفت:«صحنه‌ای که داور به کنعانی‌زادگان اخطار داد هیچ خطایی صورت نگرفت. هم خطا اشتباه بود و هم کارت زرد بی‌مورد بود. داور در این صحنه دچار اشتباه شد.»

عکاس:‌ محمد وحیدپور/ اختصاصی فوتبال برتر

برچسب ها
کد خبر : 3302
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

علی ترابی - 6 ماه پیش

اصلا هر خطایی به ضرر پرسپولیس اعلام بشه خطای داوری ست !!!
0 0
پربازدیدترین اخبار