loader
16:37
0
کد خبر : 11724

گزارش ویژه/ جزئیاتی تازه از خرید جدید تراکتور؛ هم‌تیمی مهدی و رقیب امیر!

تراکتور در ادامه خریدهای تابستانی اش اینبار یک بازیکن کروات را برای خط حمله‌اش جذب کرده است.

گزارش ویژه/ جزئیاتی تازه از خرید جدید تراکتور؛ هم‌تیمی مهدی و رقیب امیر!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کانال رسمی باشگاه تراکتور در حدود ساعت ۱۵ امروز در خبری اعلام کرد که تومیسلاو اشترکالی مهاجم اهل کشور کرواسی به اردوی این تیم در آنکارا پایتخت ترکیه ملحق شد.

هم‌تیمی سابق مهدی

تومیسلاو اشترکالی مهاجم جدید تراکتور ۲۸ ساله اهل کرواسی است. او یک مهاجم مرکزی ۱۸۴ سانتیمتری و راست‌پا است که ترنسفر مارکت ارزش او را ۷۰۰ هزار یورو اعلام کرده است. او که متولد زاگرب پایتخت کرواسی است، فوتبالش را با باشگاه اوسیک آغاز کرد و طی ۱۰ سال در تیم‌های مختلفی از کرواسی چون متالیک اوسیک، سیبالیا بازی کرد. او در سال ۲۰۱۹ و در حالی که ۲۳ سال داشت به تیم ریوآوه پرتغال پیوست. جالب است که طارمی ستاره تیم ملی ایران و بازیکن حال حاضر اینترمیلان هم در همین سال به این تیم پرتغالی پیوست. هرچند شاید هم به دلیل حضور مهاجم قدرتمندی چون مهدی بود که ریوآوه اشترکالی را به صورت قرضی به تیم رودش کرواسی منتقل کرد.

رودررو با امیر

اشترکالی بعد از انجام ۱۵ بازی در کرواسی دوباره و این بار با قراردادی ۴ ساله به پرتغال و تیم توندلا پیوست و البته بعد از دوسال قرضی به  تیم خرواتسکی دراگوولیاتس در کرواسی ملحق شد. با این حال او در مدت زمان حضورش در توندلا با یک ایرانی دیگر هم برخورد داشت. هرچند او هرگز طعم هم تیمی شدن با طارمی را نچشید اما دوبار برابر امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی آن زمان ماریتیمو بازی کرد. اشترکالی در هر دو بازی که با توندلا برابر ماریتیمو و امیرعابدزاده بازی کرد به ترتیب ۶۹ و ۷۹ دقیقه در زمین بود اما نتوانست دروازه امیر را باز کند. درواقع عابدزاده برابر او دوبار کلین‌شیت کرد. یک بازی دو تیم در هفته بیستم لیگ ۲۰/۱۹ صفر- صفر شد و بازی هفته دوم لیگ ۲۱/۲۰ را ماریتیمو ۲- یک برد.

مصدومیت مزمن کتف

این بازیکن اما یک تاریخچه مصدومیت هم دارد که می‌توان گفت تبدیل به آسیب‌دیدگی مزمن شده است. اشترکالی اولین بار در سال ۲۰۱۷ و در تیم سیبالیا دچار مصدومیت از ناحیه کتف شد اما این مصدومیت به نظر در تمام این سال‌ها همراه او ماند.  مصدومیت او یک اتفاق دراماتیک بود که در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی کرواسی رقم خورد. اشترکالی ۲۱ ساله در یک دوئل با بازیکن حریف دچار مصدومیت شده و وسط زمین بیهوش شد.

این مهاجم کروات مدتی بی حرکت روی زمین دراز کشید تا اینکه برونو ماریچ، داور مسابقه که متوجه وخامت اوضاع شده بود به سمت بازیکت رفت و در حالی که او بیهوش بود زبانش را از دهانش بیرون کشید تا مانع نفس کشیدنش نشو!. جالب است اشترکالی دست داور را هم در همان حالت بیهوش گاز گرفت! اما خیلی زود به هوش آمده و از زمین بیرون رفت.

سه سال بعد اشترکالی که آن زمان در تیم توندلا از لیگ پرتغال بازی می‌کرد، در یکی از تمرینات تیم دچار دررفتگی کتف چپ شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

برچسب ها
کد خبر : 11724
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار