loader
15:33
0
کد خبر : 10686

مدیرعامل استقلال: با پرسپولیس برای آماده‌سازی ورزشگاه تختی همکاری می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قرار شد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به آماده‌سازی استادیوم تختی کمک کنند.

مدیرعامل استقلال: با پرسپولیس برای آماده‌سازی ورزشگاه تختی همکاری می‌کنیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، فرشید سمیعی در حاشیه نشست بررسی چالش‌های استادیوم آزادی برای میزبانی، گفت امروز بنابر دعوت ریاست فدراسیون فوتبال در جلسه حضور برای بررسی آماده‌سازی ورزشگاه آزادی و تختی حضور پیدا کردیم. باشگاه استقلال، استادیوم آزادی را به عنوان ورزشگاه شماره یک و ورزشگاه تختی را به عنوان ورزشگاه شماره ۲ خود معرفی کرده است.

سمیعی ادامه داد: باید دید آیا این ورزشگاه‌ها برای آغاز لیگ برتر و لیگ نخبگان آماده می‌شوند. با تمام تلاش دوستان به ویژه آقای تاج که هر روز مسائل را پیگیری و رصد می‌کند و همچنین تلاش و پیگیری مجدانه وزیر ورزش و شرکت توسعه و تجهیز ممکن است استادیوم‌ آزادی در زمان مقرر آماده نشود و بازی‌های استقلال در لیگ برتر و لیگ نخبگان دچار مشکل شود.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: به همین دلیل قرار شد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به آماده‌سازی استادیوم تختی کمک کنند تا این ورزشگاه برای بازی اول آماده شود. همچنین قرار است با کار و تلاش شبانه‌روزی، استادیوم آزادی برای لیگ برتر و لیگ نخبگان آماده شود. امیدواریم با همکاری و هماهنگی تمام اعضای کمیته‌ها و فدراسیون مشکلی برای برگزاری لیگ برتر و لیگ نخبگان نباشد.

برچسب ها
کد خبر : 10686
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار