loader
02:05
0
کد خبر : 1043

هنگ کنگ- فلسطین: در حسرت برد

اختصاصی / تیم ملی هنگ‌کنگ در شرایطی در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین قرار خواهد گرفت که بدون کسب امتیاز، امیدی به بقا در تورنمنت ندارد.

هنگ کنگ- فلسطین: در حسرت برد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، دو تیم هنگ‌کنگ و فلسطین در شرایطی در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هم قرار می‌گیرند که کسب یک برد ممکن است برای فلسطین در مسیر صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها کافی باشد.

از سوی دیگر هنگ‌کنگی‌ها برای اعاده حیثیت هم که شده، به دنبال کسب حداقل یک امتیاز از این بازی خواهند بود.

در آرزوی برد

تیم ملی فلسطین در هر ۸ دیداری که در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برگزار کرده، طعم برد را نچشیده و مجموعا به پنج تساوی و ۳ باخت دست یافته. در سوی دیگر میدان، هنگ‌کنگ هم تجربه مشابهی، حتی به مراتب تلخ‌تر دارد. آنها در مجموع ۱۲ دیداری که در معتبرترین تورنمنت قاره برگزار کرده‌اند، تنها به سه تساوی دست یافته و ۹ باخت را هم در کارنامه‌شان می‌بینند. یعنی هیچ یک از این دو تیم، طعم برد در جام ملت‌های آسیا را نچشیده‌اند.

تلاش‌های بی‌فرجام

تنها ۴۸.۵% از پاس‌های بازیکنان هنگ‌کنگ در دو بازی پیشینشان در مرحله گروهی (۱۹۸ پاس از مجموع ۴۰۸) به مقصد رسیده. این درحالی است که از سال ۲۰۰۷ تابه حال سابقه نداشته که تیمی در جام ملت‌های آسیا، آمار پاس صحیح زیر ۵۰% داشته باشد.

فلسطینی‌های سخت‌کوش

تیم ملی فلسطین در دو دیدار قبلش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، ۲۸ شوت به سمت دروازه حریفان زد که دو تا از تعداد شوت‌های دیگر حریفان حاضر در گروه C بیشتر است.

قدرت بالای دریبل بازیکن هنگ‌کنگ

اورتون کامارگو، بال هنگ‌کنگ در دو دیدار قبلی تیمش در مرحله گروهی، هفت دریبل کامل داشت که دست‌کم سه تا بیشتر از هر بازیکن دیگری در گروه سی است.

برچسب ها
کد خبر : 1043
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار