loader
10:45
0
کد خبر : 4985

هواداران تیم لیگ برتری محروم شدند

هواداران شمس‌آذر در دیدار مقابل پیکان محروم هستند.

هواداران تیم لیگ برتری محروم شدند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، شمس‌آذر قزوین در حالی با نتیجه 2 بر صفر در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل تراکتور شکست خورد که تخلف تماشاگرانش در این بازی موجب شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم علیه آنها حکم بدهد.

شمس‌آذر علاوه بر شکست خانگی مقابل تراکتور که یک ماه قبل اتفاق افتاد، حالا با رای کمیته انضباطی فدراسیون با جریمه 40 میلیون تومان و یک جلسه محرومیت مواجه شده است.

کمیته انضباطی در اعلامیه خود نوشت: باشگاه شمس‌آذر قزوین که پیش‌تر یک جلسه محرومیت تعلیقی به خاطر تخلف هواداران خود داشت، اکنون بنا بر رأی کمیته انضباطی با حکم قطعی برای محرومیت مواجه شده است.  بنا بر رأی کمیته انضباطی «با توجه به قطعیت دادنامه صادره، یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگرانِ باشگاه شمس‌آذر قزوین (شماره دادنامه 1942) به دلیل تخلف در دیدار با تراکتور مبنی بر پرتاب سنگ و نارنجک دستی و استفاده از لیزر اجرا می‌شود که این رأی قطعی است.

شمس‌آذر قزوین روز جمعه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران می‌رود و روز یازدهم اردیبهشت‌ماه باید از پیکان تهران میزبانی کند که هوادارانش از تماشای این بازی محروم هستند.

برچسب ها
کد خبر : 4985
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار