loader
03:01
0
کد خبر : 6224

هوادار - پرسپولیس؛ دربی غرب تهران در سکوت!

هوادار و پرسپولیس در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

هوادار - پرسپولیس؛ دربی غرب تهران در سکوت!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر از روز شنبه 22 اردیبهشت آغاز می‌شود و در حساس‌ترین بازی، پرسپولیس در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف هوادار می‌رود. سرخ‌پوشان در حالی مهمان هوادار هستند که با نظر شورای تامین این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. 

شاگردان اوسمار در بازی قبلی خود توانست 2-1 نساجی را در قائمشهر شکست دهد و 3 امتیاز مهم را کسب کند. آنها برای این بازی سروش رفیعی را به دلیل اخراج بازی گذشته، در اختیار نخواهند داشت اما امید عالیشاه می‌تواند دوباره در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان قرار بگیرد. 

این بازی آخرین دیدار غیرهمزمان لیگ برتر خواهد بود و پرسپولیس دو روز زودتر از استقلال به میدان می‌رود و اگر برنده شود ۴۸ ساعت صدرنشین خواهد بود تا ببیند فولاد مقابل استقلال در روز دوشنبه چه خواهد کرد!

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با برتری 1-0 پرسپولیس به پایان رسید و تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در آن زمان مقابل هوادار طعم پیروزی را چشید. 

پرسپولیس در نیم فصل دوم،  با جذب چند بازیکن، فوتبالی هجومی و مالکانه را ارائه می‌کند. تیم تحت هدایت ویرا با بازیکنانی نظیر اورونوف، ترابی، عبدالکریم حسن، وحید امیری به خوبی خواسته‌های تاکتیکی مربی برزیلی را در زمین اجرا می‌کند و در نیم فصل دوم تا اینجای کار، عنوان بهترین تیم را یدک می کشد.

هوادار هم پس از حضور مسعود شجاعی در راس هدایت این تیم، از قعر جدول فاصله گرفت و با ارائه یک بازی هجومی، نتایج قابل قبولی کسب کرده است. هرچند شاگردان مسعود شجاعی با ۲۹ امتیاز از منطقه خطر دور شده‌اند اما هنوز روی کاغذ خطر سقوط را احساس می‌کنند. از طرفی کاپیتان سابق تیم ملی و سرمربی فعلی تیم هوادار به دنبال آن است که با نتیجه گرفتن برابر پرسپولیس، نه تنها خیال خود را برای بقا راحت کند بلکه بتواند با خلق یک شگفتی، اسم خود را نیز به عنوان یک سرمربی صاحب سبک مطرح کند.

بازی با پرسپولیس از جهتی دیگر برای برخی بازیکنان تیم هوادار که سابقه حضور در استقلال را دارند نیز اهمیت خاصی دارد. یکی از این بازیکنان که مسعود شجاعی حساب ویژه‌ای روی او باز کرده؛ داریوش شجاعیان است. شجاعیان در فصل جاری و به ویژه هفته‌های اخیر در بهترین فرم فوتبالی خودش قرار دارد. او با ۶ گل زده بهترین گلزن تیم هوادار در فصل جاری است. با توجه به عملکرد خیره‌کننده این هافبک شیرازی، به احتمال فراوان شجاعی از این ستاره آماده خود در بازی با پرسپولیس استفاده خواهد کرد تا بتواند نتیجه را به سود خود رقم بزند.

برچسب ها
کد خبر : 6224
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار