loader
21:24
2
کد خبر : 13299

هوادار ۰-۴ تراکتور؛ شاگردان اسکوچیچ در قوار یک مدعی!

تراکتور تبریز با ارائه یک بازی فوق‌العاده و چشم‌نواز، با چهار گل هوادار را در تهران شکست داد.

هوادار ۰-۴ تراکتور؛ شاگردان اسکوچیچ در قوار یک مدعی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم‌های هوادار تهران و تراکتور تبریز از ساعت 19:15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران کار خود را با قضاوت مرتضی منصوریان آغاز کردند. در دقایق ابتدایی مسابقه دو تیم در حال محک‌زدن یکدیگر بودند و خبری از خلق موقعیت جدی گلزنی نبود. رفته‌رفته شاگردان دراگان اسکوچیچ توپ‌ومیدان را در اختیار گرفتند و به دنبال روزنه‌ای به سوی دروازه هوادار بودند که بعد از چند کار ترکیبی ناموفق، سرانجام مهدی هاشم‌نژاد روی پاس خوب امیرحسین حسین‌زاده موفق به گلزنی در دقیقه 30 شد و سرخ‌پوشان تبریزی را پیش انداخت.

تراکتوری‌ها بعد از رسیدن به گل، نمایش برتری داشتند و به دنبال آن بودند تا اختلاف را به 2 گل برسانند اما با این وجود، تلاش شاگردان دراگان اسکوچیچ بی‌سرانجام بود و با وجود خلق 3-2 موقعیت، توپ مجدداً از خط دروازه هوادار عبور نکرد تا نیمه نخست با برتری یک‌گله تراکتور تبریز به پایان برسد. از آغاز نیمه دوم، تراکتوری‌ها صاحب توپ‌ومیدان بودند و تلاش‌شان بر این بود که بتوانند به گل دوم برسند که اولین موقعیت جدی در نیمه دوم را امیرحسین حسین‌زاده از دست داد.

سرخ‌پوشان تبریزی به نمایش تهاجمی خود ادامه دادند و روی پاس حسین‌زاده، تومیسلاو اشترکالی دروازه هوادار را هدف قرار داد که شوت او دفع شد اما در ریباند، مهاجم کروات توانست دروازه بنفش‌پوشان را در دقیقه 58 باز کند. شاگردان مهدی رحمتی با خلق موقعیت‌های نصفه‌ونیمه به دنبال رسیدن به اولین گل‌شان در فصل جدید بودند اما ضربات نهایی بازیکنان هوادار کیفیت لازم را نداشت. امیرحسین حسین‌زاده در ادامه شب درخشان خود، توانست روی پاس دانیال اسماعیلی‌فر با یک ضربه دیدنی دروازه هوادار را در دقیقه 75 باز کند تا اختلاف به 3 گل برسد.

شاگردان اسکوچیچ با وجود برتری 3گله، بازهم عطش رسیدن به گل داشتند و روی ارسال زیبای ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین‌زاده شب درخشان خود را تکمیل کرد و توانست در دقیقه 85، گل دوم خود و گل چهارم تیمش در مسابقه امشب را به‌ثمر برساند تا با کسب یک پیروزی قاطع، شاگردان اسکوچیچ به استقبال تعطیلات فیفادی بروند؛ آن‌هم در حالی‌که در دقایق پایانی، فرصت مناسب برای رسیدن به گل پنجم هم وجود داشت اما سرخ‌پوشان تبریزی نتوانستند گل پنجم را به‌ثمر برسانند تا با برتری 4گله کار خود را در تهران برابر هوادار به پایان ببرند.

بنفش‌پوشان برای سومین هفته پیاپی ناکام در گلزنی بودند و شکست سنگینی را در خانه متحمل شدند تا با کسب یک امتیاز از 3 بازی ابتدایی فصل جدید به استقبال تعطیلات فیفادی بروند. در طرف مقابل، سرخ‌پوشان تبریزی به نمایش‌های تهاجمی و جذاب خود ادامه دادند و با کسب پیروزی 4گله در تهران موفق شدند شمار امتیازات خود را به عدد 7 برسانند و به صدر جدول صعود کردند. در هفته چهارم که بعد از تعطیلات فیفادی برگزار خواهد شد، تراکتور روز بیست‌وسوم شهریورماه در خانه میزبان ذوب‌آهن اصفهان است و روز بیست‌وچهارم شهریورماه هم هوادار در اراک باید به مصاف آلومینیوم برود.

برچسب ها
کد خبر : 13299
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

محمدرضا - 21 روز پیش

به نظر من تراکتور امسال قهرمان ایران جام حذفی و آسیا خواهد بود. لطفا بخونید
1 0
کاربر میهمان

محمدرضا - 21 روز پیش

به نظر من تراکتور امسال قهرمان ایران جام حذفی و آسیا خواهد بود. لطفا بخونید
0 0
پربازدیدترین اخبار