loader
11:57
0
کد خبر : 5796

هوادار 2 - 1 صنعت‌نفت؛ شجاعی تیم زادگاهش را در پرتگاه سقوط نگه داشت!

اختصاصی/ روند پیروزی‌های هوادار با مسعود شجاعی همچنان ادامه دارد. آنها این‌بار در یک بازی خانگی از سد تیم ته جدولی صنعت‌نفت گذشتند.

هوادار 2 - 1 صنعت‌نفت؛ شجاعی تیم زادگاهش را در پرتگاه سقوط نگه داشت!

به گزارش  سایت رسمی فوتبال برتر؛ در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر صنعت نفت آبادان برای فرار از منطقه خطر و به امید کسب امتیاز به تهران سفر کرد تا در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی به مصاف هوادار برود.
تیم مسعود شجاعی که این روزها با درخشش بازیکنانی همچون داریوش شجاعیان و بابک مرادی احیا شده دیگر خطری برای سقوط به دسته پایین‌تر آنها را تهدید نمی‌کند.
اما در آن سمت فراز کمالوند با شاگردانش در قعر جدول تکیه زده و با 16 امتیاز خطر سقوط را بیش از بیش حس می‌کند. اگر این تیم نتواند از امتیازات آینده استفاده نکند با لیگ برتر خداحافظی خواهد کرد.

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، مصطفی ناییج‌پور، عرفان قهرمانی، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، تراوالی بوباکار، یوسف کی‌شمس، میثم تهی‌دست، فرشاد محمدی مهر و امیرمحمد پناهی

بازی با حملات پرفشار صنعت نفت شروع شد و زرد پوشان آبادانی قصد داشتند در ابتدای کار دروازه حقیقی را باز کنند که در نهایت دروازه‌بان هوادار خطای پنالتی را به شاگردان کمالوند هدیه داد و طالب ریکانی با یک شوت محکم دروازه حقیقی را باز کرد.
بعد از این گل شاگردان مسعود شجاعی بلافاصله به فکر جبران نتیجه بودند تا اینکه داریوش شجاعیان در دقیقه 25 از روی یک ضربه کاشته به زیبایی هرچه تمام تر دروازه صنعت‌نفت را باز کرد.


تیم هوادار که با این سوپرگل روحیه گرفته بود 3 دقیقه بعد این بار با یک حرکت سرعتی و با پاس گل داریوش شجاعیان، کریم اسلامی دروازه پیام پارسا را باز کرد.

نیمه دوم شاگردان کمالوند بازی را هجومی شروع کردند و صنعت‌نفت که دیگر چیزی را برای از دست دادن نداشت خود را به آب و آتش زد تا دروازه هوادار را باز کند و حداقل یک امتیاز را کسب کند حتی در اواسط نیمه دوم زرد پوشان باز هم روی اشتباه حقیقی دروازه هوادار را باز کند که مهاجمان صنعت نفت از این موقعیت هم استفاده نکردند و خطر دفع شد.


هوادار هم چند موقعیت نصفه‌و‌نیمه برای باز کردن دروازه پیام پارسا داشت اما در نهایت توپی در نیمه دوم از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 2-1 به سود هوادار میزبان به پایان رسید.
مسعود شجاعی با این برد و کسب سه امتیاز بازی تیم زادگاه خودش را همچنان در منطقه سقوط نگه داشت و هوادار را با این نتیجه، 28 امتیازی کرد.


در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ برتر صنعت نفت با 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول همچنان قرار دارد و فراز کمالوند برای بقا در لیگ به چیزی شبیه معجزه نیاز  دارد.

خلاصه بازی هوادار ۲-۱ صنعت نفت آبادان را تماشا کنید:

عکاس: میلاد احمدی/ اختصاصی فوتبال برتر

برچسب ها
کد خبر : 5796
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار