loader
17:19
0
کد خبر : 6248

واکنش‌ها به جدایی امباپه از PSG؛ از مهمانی باربیکو تا خداحافظی با پادشاه

اختصاصی / ساعاتی پیش کیلیان امباپه با انتشار ویدیویی رسمی اعلام کرد که در پایان فصل جاری پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.

واکنش‌ها به جدایی امباپه از PSG؛ از مهمانی باربیکو تا خداحافظی با پادشاه

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ساعاتی پیش بود که کیلیان امباپه با انتشار ویدیویی رسمی به تمام گمانه‌زنی‌ها پایان داد و رسماً اعلام کرد که در پایان فصل از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد.

ویدیوی او بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته و در زمان کوتاهی، به شدت مورد بازدید قرار گرفت. این ویدیو در شبکه اجتماعی ایکس در کمتر از یک ساعت پس از انتشار، بیش از ۱۰ هزار بار بازدید شده و در اینستاگرام نیز با وجودی که آمار دقیق بازدیدها ارائه نمی‌شود، ولی با توجه به اینکه این پست بیش از دو میلیون لایک داشته، می‌توان برآورد کرد که به شدت مورد بازدید قرار گرفته است.

میهمانی باربکیو

طبق اعلام RMC Sport، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن جمعه شب به پارک دو پرنس رفته و با حضور گروهی از هواداران افراطی باشگاه، یک میهمانی باربکیوی خداحافظی ترتیب داده.

بازی روز یکشنبه تیم پاریسی و مصاف با تولوز هم آخرین بازی خانگی امباپه در پارک دو پرنس و با پیراهن تیم پی.اس.جی خواهد بود.

در ادامه به برخی از واکنش‌ها بعد از انتشار رسمی این ویدیو خواهیم پرداخت:

ساکی: مشتاقم ببینم او چطور در رئال جا می‌افتد

اریگو ساکی سرمربی سابق تیم‌های بزرگی مثل رئال مادرید و تیم ملی ایتالیا و مدیر ورزشی سابق باشگاه مادریدی در صحبت‌هایی اعلام کرده که اشتیاق زیادی دارد تا ببیند که امباپه چطور در رئال‌مادرید جا می‌افتد.

اشک‌های اتان امباپه

اولین نفری که نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان داد، اتان امباپه برادر کیلیان امباپه بود که این فصل در کنار برادرش در پاری سن ژرمن توپ می‌زد. او با انتشار یک استوری در اینستاگرام، با بازتاب ویدیوی برادرش، از ایموجی گریه و دو قلب به رنگ‌های پیراهن پاری سن ژرمن استفاده کرد تا ناراحتی‌اش از این خبر را این‌گونه بازتاب دهد.

اشرف حکیمی: مرسی پادشاه

ستاره مراکشی پاری سن ژرمن که احتمالاً بزرگترین حامی امباپه در رختکن این تیم بود هم با بازتاب ویدیوی خداحافظی او، ناراحتی‌اش از این خبر را با نوشتن عبارت: "مرسی" همراه با ایموجی پادشاه و یک ایموجی گریان بازتاب داد.

برچسب ها
کد خبر : 6248
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار