loader
20:47
0
کد خبر : 8415

واکنش تند مهدی رحمتی به شایعه حضور در استقلال

سیدمهدی رحمتی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به شایعه حضورش در استقلال که در فضای مجازی مطرح شده واکنش نشان داد.

واکنش تند مهدی رحمتی به شایعه حضور در استقلال

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اگرچه جواد نکونام با استقلال قرارداد دارد و فرشید سمیعی هم بعد از پایان لیگ برتر از ادامه حضور او در استقلال خبر داد اما اخباری که از گوشه و کنار شنیده می شود چندان به نفع سرمربی فعلی آبی‌ها نیست. هر روز شایعات جدیدی درباره استقلال و نکونام شنیده می‌شود و برخی اخبار غیرموثق از بی میلی هلدینگ خلیج فارس برای ادامه حضور نکونام در استقلال حکایت می کنند و بعضی دیگر هم مدعی هستند مجوز ادامه حضور او در جمع آبی ها تمام شده است.

یکی از شایعات عجیب امروز در فضای مجازی هم این بود که مالکان استقلال تصمیم گرفته‌اند یک سرمربی خارجی جذب کنند و سید مهدی رحمتی هم به‌عنوان دستیار اول به کادر فنی این تیم اضافه شود. این شایعه درحالی مطرح شده که رحمتی طی سالیان اخیر هدایت شهرخودرو مشهد، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران را برعهده داشته و همراه با دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا سرمربیگری کرده و به همین دلیل شایعه دستیار شدن در استقلال حسابی او را عصبانی کرده است. این شایعه به اندازه‌ای برای رحمتی ناراحت‌کننده بود که باعث شد او با انتشار یک استوری تند به این موضوع واکنش نشان دهد و به یک مخاطب خاص هشدار بدهد که البته منظور او تقریبا مشخص است!

برچسب ها
کد خبر : 8415
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار