loader
07:30
0
کد خبر : 1326

واکنش درویش به حضور اوسمار روی نیمکت تیم پرسپولیس!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تمام بازیکنان از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی جدید رضایت دارند، نظریات خود را بیان کرد.

واکنش درویش به حضور اوسمار روی نیمکت تیم پرسپولیس!

به گزارش سایت رسمی فوتبال-برتر" class="text-black">فوتبال برتر؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس شب گذشته در گفتگو با برنامه فوتبال-برتر" class="text-black">فوتبال برتر، در خصوص انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی جدید سرخ‌پوشان توضیحاتی را ارائه کرد.

درویش گفت: گورادیولا هم برای پرسپولیس دو ماه وقت نیاز دارد. دو گزینه به همراه آقای اوسمار داشتیم. بررسی فراوان انجام دادیم و با کارشناسان مختلف صحبت کردیم. ما حتی اگر امشب گواردیولا را به ایران می‌آوردیم، برای شناخت تیم حداقل دو ماه زمان نیاز داشت و برای شناخت فوتبال ما هم به زمان نیاز داشت. ما حالا در ابتدای لیگ قرار نداریم که بتوانیم سه بازی اول را از دست بدهیم.

«بازیکنان از تاکتیک‎های اوسمار بسیار راضی هستند»

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه افزود: کمی ریسک داشت و از این رو، چون آقای اوسمار یک فصل و نیم در تیم حضور داشت، او را انتخاب کردیم. همه بچه‌ها از تمرینات تاکتیکی ایشان بسیار خرسند  بودند و به این دلیل که تیم بیشتر معطل نباشد، آقای اوسمار را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم. بنا شد به درخواست ایشان کادرفنی تقویت شود تا در مسابقات، قهرمانی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

«اوسمار یکی از ستون های قهرمانی‌های فصل پیش بود»

درویش گفت: اگر جام را فصل پیش گرفتیم، یکی از ارکانی که در این قهرمانی موثر بود، وجود همین آقای اوسمار بود. یک موقع آقای بیرانوند گفتند و جالب این است که بازیکنان جوان هم چقدر با عشق سر تمرین می‌روند و از نوع تمرینات  رضایت دارند. هیئت‌مدیره و مدیران هم هر تصمیمی بگیرند اصل این است که کادرفنی و بازیکنان راضی باشند.

«پول بدهی 152 میلیاردی از جوی آب مگر می‌آید؟»

مدیرعامل سرخ‌های تهرانی افزود: دو روز قبل 152 میلیارد تومان علیه باشگاه پرسپولیس حکم آمده که مربوط به پرونده 7-8 میلیاردی است که یکی از مدیران گذشته باشگاه گرفته است. اگر جوب هم این پول‌ها را به باشگاه پرسپولیس می‌آورد بازهم حیف بود آن را حرام این موارد کنیم. فقط به خاطر هواداران که علاقه بیش از اندازه خود را ابراز کردند، ما دیروز از طریق آقای چلنگر مذاکره انجام دادیم. که گفتند در هواپیما و در حال سفر به عمان هستم، امروز با آقای چلنگر تماس گرفتند و گفتند که من فکر نمی‌کردم پرسپولیس منتظر من بماند و تشکر می‌کنم اما قصدی برای بازگشت ندارم.  به نظر می‌رسید قصد حضور در یک تیم اروپایی را داشته باشند اما این پیشنهاد را هم رد کردند و علی الظاهر قصد ندارند به آنجا بروند. گفتند من تغییری در مدل زندگی دادم و آمادگی اینکه جایی بروم، ندارم.

گفتگو با رضا درویش درباره انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس را ببینید:

برچسب ها
کد خبر : 1326
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار