loader
10:02
0
کد خبر : 13082

واکنش دیبالا به رد پیشنهاد سعودی‌ها؛ خانواده و تیم ملی مهم تر از پول است!

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، اعتراف کرد پیشنهاد بزرگ ۷۵ میلیون یورویی از باشگاه القادسیه را در جیب داشته اما توضیح داد که چرا تصمیم گرفت در رم بماند.

واکنش دیبالا به رد پیشنهاد سعودی‌ها؛ خانواده و تیم ملی مهم تر از پول است!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پائولو دیبالا حتی کمدش در کمپ تمرین رم را خالی کرده و از هم تیمی هایش خداحافظی کرده بود تا به پیشنهاد دستمزد 75 میلیون یورویی القادسیه برای سه سال پاسخ مثبت بدهد اما ناگهان نظرش را تغییر داد. این تصمیم او، هواداران رم را غافلگیر کرد و آنها با نصب بنرها و سر دادن شعار در المپیکو از او تشکر کردند. 

از پائولو دیبالا سوال شد که چرا چنین پیشنهاد مالی بزرگی را رد کرده است؟

همه در مورد پول می پرسند. من چیزهای زیادی را در نظر می گیرم؛ مثل خانواده‌ام، همسرم، شهر، تیم، انتظار برای بازگشت به تیم ملی. من 30 ساله هستم. احساس خوبی دارم؛ هرچند انتقادات زیادی بابت مصدومیت هایم می‌بینم اما تلاش می‌کنم مراقب خودم باشم. به طور واضح نمی‌توانید بگویید وقتی آن پول را دیدید، به آن فکر نکردید اما چیزهای زیاد دیگری بود که باید در نظر می‌گرفتم و به همین دلیل تصمیم گرفتم بمانم. 

مدیر برنامه‌ات وقتی فهمید قرار نیست کمیسیون بزرگ این انتقال را دریافت کند، چه واکنشی داشت؟

برای مدیر برنامه‌ام تفاوتی نمی کرد. شنیدم می‌گفتند او پول زیادی را از دست داده اما این واقعیت ندارد. او فقط می‌خواست من از تصمیمم راضی باشم. او فقط مدیر برنامه‌ام نیست، بلکه یک دوست است که می‌خواهد خوشحال باشم. 

نماینده های القادسیه چه واکنشی داشتند؟

نمی‌دانم آنها چه واکنشی داشته‌اند چون من با آنها صحبتی نداشتم. 

رد کردن آن مقدار پول فشار اضافه‌ای روی دیبالا در رم می‌گذارد؟

نه، فکر نمی‌کنم تصمیمم برای ماندن، فشاری به همراه داشته باشد. همیشه تلاش می‌کنم بهترین بازی را برای تیم انجام دهم. همیشه دوست دارید هواداران را خوشحال ببینید. 

برچسب ها
کد خبر : 13082
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار