loader
21:58
0
کد خبر : 10776

واکنش رئیس بارسا به درخواست هواداری برای خرید نیکو ویلیامز

اختصاصی/ خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در پاسخ به سؤال یکی از هواداران در این باره که آیا باشگاه برای خرید نیکو ویلیامز اقدام خواهد کرد یا خیر واکنش جالبی داشت.

واکنش رئیس بارسا به درخواست هواداری برای خرید نیکو ویلیامز

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسا امروز با اتومبیلش در حال عبور در خیابانی در شهر بارسلونا بود که یکی از هواداران باشگاه او را دید و از او سؤال کرد: « آیا نیکو ویلیامز را خریداری خواهیم کرد؟»

لاپورتا بعد از مکث کوتاهی پاسخ داد: «سعی‌مان را خواهیم کرد.»

شنیده می‌شود که باشگاه بارسلونا خرید نیکو ویلیامز را در اولویت نقل و انتقالات تابستانی‌اش قرار داده و در حال حاضر مشغول مذاکره با این بازیکن جوان هستند. در صورتی که همه چیز خوب پیش برود، باشگاه کاتالان، پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی را برای خرید وینگر ۲۲ ساله اتلتیک بیلبائو روی میز خواهد گذاشت.

نیکو ویلیامز در فصل گذشته درخشش فوق العاده ای با پیراهن اتلتیک بیلبائو داشت و با مشارکت در ۲۴ گل تیمش، فصل را با این تیم در جایگاه پنجم لالیگا به پایان برد. او در یورو ۲۰۲۴ هم با پیراهن لاروخا خوش درخشید و توانست ۲ گل برای اسپانیا به ثمر رسانده و در قهرمانی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ نقش پررنگی را ایفا کرد.

در این بین تیم‌های بزرگ متعددی به دنبال جذب او هستند ولی به نظر می‌رسد که اولویت اول خود او هم پیوستن به بارسلونا و بازی کردن درکنار دوستش، لامین یامال است.

برچسب ها
کد خبر : 10776
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار