loader
12:36
0
کد خبر : 12103

واکنش رسانه‌های جهان به آبی‌پوش شدن کاکوتا؛ چالش بزرگ در ۳۳ سالگی

رسانه‌های فرانسوی مطالبی را در خصوص پیوستن گائل کاکوتا به استقلال منتشر کردند. بازیکنی که رزومه درخشانی در فوتبال دارد و با پیوستن به استقلال چالشی تازه را تجربه خواهد کرد.

واکنش رسانه‌های جهان به آبی‌پوش شدن کاکوتا؛ چالش بزرگ در ۳۳ سالگی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، حضور گائل کاکوتا بازیکن فرانسوی اسبق چلسی در استقلال با واکنش رسانه‌های معتبر جهان همراه بود.

نشریه معروف و معتبر اکیپ فرانسه، در گزارش خود راجع به این موضوع نوشته است: «باشگاه ایرانی استقلال که در حال مذاکره با باشگاه آمیان برای جذب گائل کاکوتا، بازیکن بین‌المللی کنگویی ۳۳ ساله، بود، موفق به جذب وی شد و او تابستان امسال فرانسه را ترک کرد و راهی ایران شد. با وجود قراردادی که تا سال ۲۰۲۶ معتبر است، گائل کاکوتا دیگر در ترکیب آمیان بازی نخواهد کرد. این بازیکن مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفت که در لیگ برتر ایران حضور دارد. قهرمان سابق آسیا، که پیش از این شیخ دیاباته، مهاجم سابق بوردو، را در اختیار داشت (از ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱)، قراردادی دو ساله به این مهاجم آمیان پیشنهاد داد. گائل کاکوتا در فصل گذشته ۲۲ بازی در لیگ ۲ فرانسه برای آمیان انجام داد و موفق به زدن ۶ گل و دادن ۲ پاس گل شد.»

وب‌سایت فوت مرکاتو که از منابع معتبر خبری در فرانسه است، راجع به این انتقال مهم نوشته: «گائل کاکوتا، هافبک تهاجمی کنگویی که از اکتبر ۲۰۲۲ و پس از پایان دوره حضورش در باشگاه آرسی لانس به تیم آمیان پیوسته است، در فصل گذشته لیگ ۲ فرانسه عملکرد نسبتاً خوبی داشت و در ۲۲ بازی، ۶ گل و ۲ پاس گل به ثبت رساند. با اینکه هنوز دو سال دیگر از قراردادش با آمیان باقی مانده بود، اما این بازیکن سابق چلسی راهی مقصدی غیرمنتظره شد. باشگاه ایرانی استقلال به‌شدت به جذب کاکوتا علاقه‌مند بود. این باشگاه تهرانی که مذاکرات را برای به خدمت گرفتن او آغاز کرده بود، موفق به جذب کاکوتا شد.»

رسانه le11hdf، استقلال را مقصد نهایی کاکوتا معرفی کرده و نوشته: «طی هفته‌های اخیر و همان‌طور که وب‌سایت "le11hdf" در اواسط ژوئیه گزارش داد، گائل کاکوتا رسماً از باشگاه آمیان خداحافظی کرد. در نهایت، مقصد نهایی او واقعاً یک مقصد عجیب و غریب است که به عنوان آخرین توقف‌گاه برای این هافبک ۳۳ ساله شناخته می‌شود. پس از مدتی مخالفت با پیوستن به ایران، گائل کاکوتا در نهایت تصمیم گرفت به این مقصد عجیب، که شاید بحث‌برانگیز هم باشد، برود و با باشگاه استقلال قرارداد امضا کند. او که چندین روز از تمرینات گروهی دور بود، به‌صورت انفرادی تمرین می‌کرد تا پرونده انتقالش به سرانجام برسد.»

برچسب ها
کد خبر : 12103
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار