loader
11:41
0
کد خبر : 4899

زلزله بزرگ شلاق خوردن بازیکن مراکشی در عربستان: بازنگری در قوانین!

اختصاصی / فدراسیون فوتبال عربستان پس از اتفاقاتی که در فینال سوپرجام عربستان رخ داد قصد بازنگری در قوانین خود را دارد.

زلزله بزرگ شلاق خوردن بازیکن مراکشی در عربستان: بازنگری در قوانین!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، اتفاقاتی که پس از فینال سوپرجام عربستان رخ داد، زمانی که عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی الاتحاد با شلاق توسط یک هوادار مورد ضرب و شتم قرار گرفت باعث شد تا فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم به بازنگری در قوانین خود در ارتباط با رفتار هواداران بگیرد.

درست به محض اینکه داور سوت پایان بازی فینال سوپرجام که روز پنجشنبه گذشته در ابوظبی برگزار شد و الهلال با نتیجه ۴، یک مقابل الاتحاد به پیروزی رسید، حمدالله که تک گل تیم بازنده را به ثمررسانده بود با یک هوادار درگیر شد. این هوادار در پاسخ به بازیکن مراکشی که با بطری، آب را به صورت او پاشید با شلاق به او ضربه زد.

فدراسیون فوتبال عربستان واتحادیه بازیکنان فوتبال این کشور در بیانیه‌ای بهت و شگفتی خود را از صحنه‌های شرم‌آور این بازی ابراز کرده و تاکید کردند که اولویت آنها تضمین امنیت همه دست‌اندرکاران و عوامل هر بازی است.

در این بیانیه که روز یکشنبه منتشرشد، آمده است:« فوتبال در عربستان یک ورزش خانوادگی است و خوشبختانه با استقبال بسیار خوب هواداران روبرو بوده است و از همین ما این حادثه را کاملا محکوم می‌کنیم.»

این بیانیه ادامه داد:«یک بازنگری جامع درمورد آیین‌نامه رفتار تماشاگران انجام خواهد شد. این بازنگری اطمینان حاصل می‌کند که قوانین و مقررات به روز شده و قوانین در راستای اعمال سریع و موثر مجازات‌های مناسب برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی وضع شده است.»

برچسب ها
کد خبر : 4899
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار