loader
10:30
0
کد خبر : 3716

واکنش متفاوت پیرس مورگان به قرعه بایرن در لیگ قهرمانان؛ بیچاره هری کین!

اختصاصی / پیرس مورگان در جریان انجام قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن نام آرسنال به عنوان حریف بایرن مونیخ در دور یک چهارم، واکنش جالبی داشت.

واکنش متفاوت پیرس مورگان به قرعه بایرن در لیگ قهرمانان؛ بیچاره هری کین!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پیرس مورگان خبرنگار و شخصیت برجسته تلویزیونی بریتانیا که یکی از هواداران سرسخت باشگاه آرسنال نیز به شمار می‌رود، در هنگام انجام قرعه‌کشی رقابت‌های دور یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، به لحظه مراسم را دنبال می‌کرد و زمانی که نام آرسنال به عنوان حریف بایرن مونیخ در این دور مشخص شد، او توئیت بامزه‌ای زد.

مورگان در توئیترش نوشت: « بوم! آرسنال- بایرن مونیخ... فصل سخت هری کینِ بیچاره قرار است بدتر هم بشود.»

هری کین بعد از جدایی از تاتنهام، به امید کسب جام‌های قهرمانی بیشتر به بایرن مونیخ پیوست و با وجودی که تا به اینجای فصل ۳۶ گل برای باواریایی‌ها به ثمر رسانده، اما به احتمال زیاد فصل را بدون جام به پایان خواهد برد. بایرن در بوندس‌لیگای آلمان ۱۰ امتیاز با بایرلورکوزن صدرنشین فاصله دارد و در جام حذفی آلمان هم حذف شده و در لیگ قهرمانان اروپا هم به حریف سرسختی به نام آرسنال برخورده است؛ حریفی که راه را برای صعود به نیمه نهایی برایشان سخت خواهد کرد.

هری کین بارها طعم رویارویی با آرسنال را چشیده و در دوران حضورش در تاتنهام، بارها مقابل این رقیب دیرینه بازی کرده و حالا در صورتی که در لیگ قهرمانان اروپا هم آرسنال مثل سایر بازی‌هایش در این فصل ظاهر شود، ممکن است فصل هری کین از این هم تلخ‌تر بشود.

شاگردان میکل آرتتا فصل حیرت‌انگیزی را پشت سرمی‌گذارند و با کسب ۶۴ امتیاز در ۲۸ بازی‌شان در لیگ برتر، صدر جدول را در اختیار دارند.

برچسب ها
کد خبر : 3716
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار