loader
20:34
1
کد خبر : 6817

واکنش‌ها به خداحافظی تونی کروس؛ همه ناراحتیم مهندس!

اختصاصی / ستاره‌های بسیاری به خبر خداحافظی تونی کروس، ستاره رئال مادرید و تیم ملی آلمان، واکنش نشان دادند.

واکنش‌ها به خداحافظی تونی کروس؛ همه ناراحتیم مهندس!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ کروس در اقدامی غیرمنتظره دقایقی قبل با انتشار پستی اعلام کرد که در پایان این فصل و پس از برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

باشگاه رئال مادرید هم با تایید این خبر، لحظاتی قبل بیانیه‌ای را به صورت رسمی منتشر کرد تا به این ستاره آلمانی که در چند سال اخیر یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بود و افتخارات بسیاری را به همراه آنها به دست آورد ادای احترام کرده باشد.

بیانیه رئال مادرید در مورد خداحافظی کروس؛ همیشه در قلب ما هستی تونی!

در این بیانیه آمده است: باشگاه رئال مادرید تایید می‌کند که تونی کروس تصمیم گرفته است پس از مسابقات یورو ۲۰۲۴ به دوران فوتبالش به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای پایان دهد. رئال مادرید مایل است مراتب قدردانی و سپاسگزاری‌اش را به تونی کروس ابراز کند، بازیکنی که تا همیشه به عنوان یکی از بزرگترین اسطوره‌های باشگاه ما و فوتبال بین المللی در تاریخ خواهد ماند.

تونی کروس در سال ۲۰۱۴ به رئال مادرید پیوست و از همان زمان بازیکنی کلیدی در یکی از موفق‌ترین دوران‌های تاریخ ۱۲۲ ساله این باشگاه بود. او در طول ۱۰ فصلی که پیراهن ما را به تن داشت توانست ۲۲ جام در ۴۶۳ بازی به دست آورد: چهار قهرمانی اروپا، پنج قهرمانی جام باشگاه‌های جهان، چهار قهرمانی سوپر جام اروپا، چهار قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی کوپا دل ری و چهار قهرمانی سوپر جام اسپانیا.

علاوه بر موفقیت‌های با رئال مادرید، تونی کروس به همراه تیم ملی آلمان هم در سال ۲۰۱۴ قهرمان جام جهانی برزیل شد. او در بایرن مونیخ یک لیگ قهرمانان اروپا، یک جام باشگاه‌های جهان، یک سوپر جام اروپا، سه بوندسلیگا، سه جام حذفی و دو سوپر جام آلمان را به دست آورد.

این بازیکن در زمینه افتخارات فردی هم توانست در سه سال در جمع یازده بازیکن برتر ترکیب فیفا قرار بگیرد. او همچنین در سال ۲۰۱۴ از سوی فدراسیون جهانی آمار و ارقام به عنوان بهترین بازیساز انتخاب شد و در جام جهانی زیر ۱۷ سال کره در سال ۲۰۰۷ جایزه توپ طلا را به عنوان بهترین بازیکن دریافت کرد.

تونی کروس به لطف مهارتش در بازی و این واقعیت که با تمام وجود برای پیراهن این باشگاه جنگید تا همیشه در قلب تک تک مادریدیستاها خواهد ماند و مثالی درخشان از ارزش‌های رئال مادرید است.

واکنش فلورنتینو پرز به خداحافظی کروس!

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، درباره او گفت: تونی کروس یکی از بزرگترین و بهترین بازیکنان در تاریخ رئال مادرید است و این باشگاه همیشه خانه او است و خواهد بود.

رئال مادرید برای او و خانواده‌اش بهترین آرزوها را در فصل جدید زندگی‌اش دارد.

واکنش کریستیانو رونالدو به خداحافظی کروس؛ افتخار می‌کنم کنار تو بازی کردم 

ظهر امروز خبری ناگهانی و غم‌انگیز برای هواداران رئال مادرید منتشر شد. تونی کروس با انتشار پستی در اینستاگرام، رسماً اعلام کرد پس از پایان رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ از فوتبال خداحافظی می‌کند. ستاره آلمانی که از مدت‌ها پیش گفته بود یا با رئال مادرید تمدید می‌کند یا در همین باشگاه بازنشسته می‌شود، در نهایت تصمیم گرفت در ۳۴ سالگی کفش‌های خود را بیاویزد.خداحافظی تونی کروس از فوتبال واکنش‌های گسترده‌ای را به همراه داشته‌است.

کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی رئال مادرید با انتشار کامنتی زیر پست خداحافظی تونی کروس نوشت:

 بابت همه چیز ممنون تونی. افتخار می‌کنم کنار تو بازی کردم. بهترین‌ها را در آینده برایت آرزو می‌کنم.

واکنش احساسی ال‌کاپیتانو به خداحافظی کروس؛ همیشه در تیم من بودی

تونی کروس در اوج آمادگی و در 34 سالگی می‌خواهد کفش‌هایش را آویزان و از دنیای فوتبال خداحافظی کند. سرخیو راموس، اسطوره باشگاه رئال مادرید که دوستی دیرینه‌ای با تونی کروس دارد هم به خداحافظی این هافبک آلمانی واکنش نشان داد و در پیامی احساسی در اینستاگرام خود به تعریف و تمجید از او پرداخت.

به برادر عزیزم آنتونیو،

تقسیم لحظات خاص و موفقیت‌های متعدد با بازیکنی بی‌نظیر و انسانی استثنایی مثل تو، یکی از بهترین‌ها، برای من همیشه لذت‌بخش بوده است. تو همیشه در تیم من بودی، آنتونیو.

از زندگی جدیدت و خاطرات یک دوران حرفه‌ای فوق‌العاده که هنوز چند قسمتی از آن باقی مانده است، لذت ببر.

توییت رسمی دورتموند پس از خداحافظی تونی کروس؛ دو اسطوره

باشگاه بوروسیا دورتموند با انتشار تصویری زیبا از مارکو رویس و تونی کروس به خداحافظی ستاره رئال مادرید واکنش نشان داد. دو اسطوره آلمانی دو باشگاه، کمتر از دو هفته دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار می‌گیرند و برای آخرین بار پیراهن تیمشان را بر تن می‌کنند.

خبر خداحافظی تونی کروس از فوتبال پس از یورو 2024، هواداران رئال مادرید و تیم ملی آلمان را با یک شوک ناگهانی مواجه کرد. کروس در حالی می خواهد بازنشسته شود که در فصل 24-2023، یکی از بهترین بازیکنان جهان بود و از دید خیلی از رسانه ها، در جمع 10 شانس اصلی توپ طلا قرار داشت. 

مشخصا بازیکنان رئال مادرید که همگی انتظار داشتند یک فصل دیگر کنار کروس بازی کنند هم از این خبر شوکه شده اند. در ادامه واکنش تعدادی از آنها به خبر بازنشستگی ستاره آلمانی را مشاهده می کنید.

ادر میلیتائو با انتشار تصویری از خودش در کنار این ستاره آلمانی در اینستاگرامش به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت: اسطوره.


جود بلینگام هم که در طول یک سال حضورش در رئال بارها از کروس و لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکنانی که در کنارشان بازی کرده نام برده بود با شکلک بز به نشانه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال و قلب شکسته ابراز ناراحتی کرد.

ایسکو که در دوران حضورش در رئال سابقه بازی با کروس را داشت و چند سال با او هم تیمی بود در این باره نوشت: باعث تاسف است اما تو فوتبال را کامل کردی.

وینیسیوس هم که مشخصا از این تصمیم شوکه و ناراحت شده است، در قسمت نظرات پست این بازیکن نوشت: نه. اسطوره!

وینیسیوس در اینستاگرام خود خطاب به تونی کروس نوشت:

نابغه. این نزدیک‌ترین کلمه‌ای بود که برای توصیف تو، تونی، پیدا کردم. با این حال، این حتی ذره‌ای از آنچه که تو لیاقتش را داری، بیان نمی‌کند. امروز، روز غم‌انگیزی برای من و مادریدیستاها است. اما این روز، روز وحشتناکی برای توپ و فوتبال است.

می‌دانم که به‌زودی دیگر تو را در کنار خودمان نخواهیم داشت. تو می‌توانستی خیلی بیشتر از اینها بازی کنی، خیلی بیشتر. اما من درکت می‌کنم. ممنون بابت هر پاس و هر راهنمایی که تو این سال‌ها به من یاد دادی و اجازه دادی چیز هایی از تو یاد بگیرم. ما عاشقتیم. عجب انسان فوق‌العاده‌ای هستی تونی.

مانوئل نویر، هم‌تیمی کروس در تیم ملی آلمان، هم در بخش نظرات پست اعلام خبر خداحافظی او نوشت:

عجب دوران فوتبالی!

گرت بیل هم با انتشار عکسی از خودش در کنار کروس در صفحه رسمی اینستاگرامش به این اتفاق واکنش نشان داد:

تبریک به تونی کروس به خاطر دوران حرفه‌ای فوق‌العاده‌اش. بازی در کنار تو در رئال مادرید باعث افتخار بود.

دنی سبایوس با انتشار عکسی در کنار این ستاره آلمانی در دوران حضورش در رئال نوشت:

دنیای فوتبال امروز با خبری غم انگیز از خواب بیدار شد و اشک خداحافظی با یک اسطوره را ریخت. هم پست بودن با تو و لذت بردن از دوران حرفه‌ای بی عیب و نقص تو باعث افتخار است. تو درون و بیرون زمین قابل تحسین هستی. ممنونم که الگوی همه بودی. دون آنتونیو کروس.

 انزو فرناندز، ستاره جوان چلسی با انتشار یک استوری در اینستاگرام بابت خداحافظی اسطوره آلمانی ابراز ناراحتی کرد‌.

کاپیتان منچستریونایتد هم در استوری در صفحه اینستاگرام خود به خداحافظی هافبک آلمانی رئال مادرید از دنیای فوتبال واکنش نشان داد و نوشت:

یکی از بهترین‌های این نسل. چقدر دیدن بازی‌ات در همه این سال‌ها لذت‌بخش بود.

برچسب ها
کد خبر : 6817
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

امیر - 3 ماه پیش

کامل ترین مطلبی که راجب کروس خوندم اینجا بوده خیلی عالی بود از همه جهات نوشته اید.
1 0
پربازدیدترین اخبار