loader
22:25
0
کد خبر : 14491

وعده تن هاخ به شیاطین سرخ؛ یونایتد متفاوتی را می‌بینید

منچستریونایتد روز شنبه در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت.

وعده تن هاخ به شیاطین سرخ؛ یونایتد متفاوتی را می‌بینید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ منچستریونایتد که در چهار هفته ابتدایی لیگ به دو برد و دو شکست رسیده، روز شنبه در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس میهبان کریستال پالاس خواهد بود.

اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد پس از برد هفت بر صفر تیمش در جام اتحادیه مقابل بارنزلی، از نمایش متفاوت تیم در تقابل با کریستال پالاس خبر داد. سال گذشته منچستریونایتد در خانه کریستال پالاس با چهار گل از این تیم شکست خورده بود.

دیدار در خانه کریستال پالاس 

کاملا سزاوار شکست 4-0 بودیم اما روز شنبه دیدار متفاوتی را خواهید دید. شرایط آن بازی با شرایط فعلی کاملا متفاوت است. در آن زمان، به دلیل مشکلات مصدومیت، مجبور بودیم با ترکیب بسیار محدودی بازی کنیم. اما اکنون وضعیت تیم بسیار بهتر شده و گزینه‌های بیشتری برای انتخاب ترکیب داریم. تیم متفاوتی را خواهید دید. می‌توانید شکست سنگین مقابل پالاس را با فینال جام حذفی مقایسه کنید. اما مقایسه نکنید، شرایط آن دو بازی کاملا متفاوت بود. در آن زمان، به دلیل مشکلات مصدومیت، تیم ما بسیار ضعیف شده بود. اما اکنون با تقویت ترکیب تیم، شرایط به کلی تغییر کرده است.

بازگشت ماونت و هویلوند به تمرینات

خبر بسیار خوبی است که آن‌ها به تمرینات تیم برگشته‌اند. حضورشان در تمرینات گروهی باعث خوشحالی ما شده است. البته هنوز باید ببینیم که آیا آمادگی کافی برای شروع بازی شنبه را دارند یا خیر. اما به هر حال، بازگشت آن‌ها به ترکیب تیم بسیار امیدوارکننده است. با توجه به تعداد بالای بازی‌های پیش رو، حضورشان بسیار به موقع خواهد بود. تصمیم نهایی را فردا خواهیم گرفت. آن‌ها امروز چند جلسه تمرینی داشتند و باید ببینیم که بدنشان چگونه به تمرینات واکنش نشان می‌دهد.

برچسب ها
کد خبر : 14491
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار