loader
20:48
0
کد خبر : 7092

وقتی کروس به رئال پیوست، بازیکنان فعلی رئال کجا بودند؟

اختصاصی / تونی کروس مهندس آلمانی دنیای فوتبال ده سال پیش با امضای قراردادی به رئال مادرید پیوست و شنبه شب در آخرین دیدار این فصل رئال در لالیگا مقابل رئال بتیس، مراسم خداحافظی رسمی‌اش با پیراهن این تیم را برگزار کرد.

وقتی کروس به رئال پیوست، بازیکنان فعلی رئال کجا بودند؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در روز ۱۷ جولای سال ۲۰۱۷ بود که باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی از جذب تونی کروس با قراردادی ۲۵ میلیون یورویی خبر داد. حالا و بعد از ده سال، این ستاره آلمانی تصمیم به خداحافظی از باشگاه مادریدی و دنیای فوتبال گرفته و شنبه شب درمراسمی رسمی با پیراهن تیم مادریدی خداحافظی کرد و البته یک دیدار دیگر برای او باقی است که شنبه شب و در ورزشگاه ومبلی با مصاف با دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد.

اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که در زمانی که تونی کروس به رئال مادرید پیوست، هم تیمی‌های فعلی او در باشگاه مادریدی، هریک کجا بودند و چه می‌کردند؟

۱-تیبو کورتوا

دروازه بان بلژیکی در آن زمان پیراهن اتلتیکومادرید را به تن می‌کرد؛ چند ماه قبل از پیوستن کروس، او و تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون مغلوب رئال مادرید شده بودند و رئال در آن فصل دهمین قهرمانی اروپایی‌اش را به دست آورد.

۲- دنی کارواخال

آن زمان دنی کارواخال بازیکن رئال مادرید بود و چندی قبل از پیوستن کروس به رئال، یکی از ستاره‌هایی بود که با کسب دهمین قهرمانی اروپایی رئال، به جشن و شادی می‌پرداخت.

۳- ادر میلیتائو

این بازیکن برزیلی در آن زمان اولین روزهای فوتبالی‌اش در تیم جوانان سائوپائولو را پشت سرمی گذاشت و بعد از آن وارد فوتبال حرفه‌ای شد.

۴- داوید آلابا

تا چند ماه قبل، داوید آلابا، تونی کروس را در کنار خودش با پیراهن بایرن مونیخ می‌دید که مسیرشان از هم جدا شد و چند سال بعد مجدداً دررختکن سانتیاگو برنابئو، به دوست قدیمی‌اش پیوست.

۵- جود بلینگام

این بازیکن انگلیسی در آن زمان، ۱۱ ساله بود و اولین روزهای فوتبالی‌اش در بیرمنگام سیتی را تجربه می‌کرد.

۶- ناچو

کاپیتان رئال مادرید هم یکی دیگر از اعضای تیم قهرمان اروپا در لیسبون بود. البته در آن زمان سرخیو راموس و واران مدافعان ثابت رئال بودند و په په هم سومین عضو خط دفاعی تیم مادریدی بود.

۷- وینیسیوس

ستاره جوان برزیلی در آن زمان عضو تیم پایه‌ای فلامنگو بود و بعد از آن به رئال مادرید پیوست. حالا و ده سال بعد، وینیسیوس در نزدیکی فتح اولین توپ طلای کارنامه فوتبالی‌اش با پیراهن رئال مادرید قرار دارد.

۸- تونی کروس

هافبک آلمانی در حضور ۸ هزار هوادار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در مراسم معارفه‌اش شرکت کرد.

۹- لوکا مودریچ

به لطف درخشش این ستاره کروات بود که رئال مادرید توانست در آن سال تاریخ ساز شده و به دهمین قهرمانی اروپایی‌اش برسد. او نقش پررنگی در برد تیمش در فینال مقابل اتلتیکومادرید داشت.

۱۰- رودریگو

این ستاره برزیلی آن زمان در تیم پایه‌ای سانتوس فوتبالش را دنبال می‌کرد و در سال ۲۰۱۸ به رئال مادرید پیوست.

۱۱- کاماوینگا

این بازیکن جوان در آن زمان تازه نامی برای خود دست و پاکرده بود و با پیراهن تیم رن در لیگ فرانسه بازی می‌کرد.

۱۲- لونین

دروازه بان اوکراینی رئال مادرید، ده سال پیش، ۵ ساله بود و در تیم پایه‌ای متالیست خارکیف حضور داشت.

۱۳- فده والورده

ده سال پیش ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید در تیم جوانان پنیارول اروگوئه بازی می‌کرد.

۱۴- لوکاس واسکس

این مهره ارزشمند رئال مادرید ده سال پیش پیراهن رئال کاستیا را به تن می‌کرد و در لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا توپ می‌زد.

۱۵- شوامنی

ستاره فرانسوی رئال در آن زمان در تیم پایه‌ای بوردو، در کنار ژول کنده فوتبالش را دنبال می‌کرد که بعد از آن، هرگز پیراهن تیم باشگاهی یکسانی را به تن نکردند.

۱۶- رودیگر

آنتونیو رودیگر در آن زمان لیدر خط دفاعی اشتوتگارت بود و در آخرین بازی کروس با پیراهن بایرن مونیخ در بوندس لیگا (بعد از قطعی شدن انتقالش به رئال مادرید)، مقابل او به میدان رفت.

۱۷- فرلان مندی

ده سال پیش این ستاره فرانسوی در تیم لو آور فرانسه توپ می‌زد.

۱۸- آردا گولر

جواهر ترکیه‌ای رئال مادرید در آن زمان تنها ۹ سال سن داشت و به تازگی به گنچلربیرلیگی پیوسته بود.

برچسب ها
کد خبر : 7092
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار