loader
07:46
0
کد خبر : 5500

تمجید یورگن کلوپ از بازیکنان آرسنال

اختصاصی/ با شکست ۰-۲ لیورپول مقابل اورتون در گودیسون پارک، آنها عملا از کورس قهرمانی رقابت‌های این فصل لیگ برتر جا ماندند.

تمجید یورگن کلوپ از بازیکنان آرسنال

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، لیورپول در دربی مرسی‌ساید و در کمال حیرت با نتیجه ۰-۲ مغلوب اورتون شد تا شانس آنها در کورس قهرمانی رقابت‌های این فصل لیگ برتر کمتر شود.

در پایان این بازی، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول از مصدومیت بازیکنانش در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز ابراز ناراحتی کرد و گفت: « این موضوع جنبه‌های مختلفی دارد. بازیکنانی که در تمام بازی‌ها حضور داشته‌اند، دیگر سرحال و قبراق نیستند؛ البته شرایط برای دیگر تیم‌ها هم همین‌طور است. اصلا نمی‌خواهم این را بهانه کنم. تا زمانی که بازیکنانم آماده باشند و مصدوم نباشند، اوضاع بر وفق مراد است. بگذارید برایتان مثال بزنم: گابریل و سالیبا در تمام بازی‌های آرسنال حضور داشتند.»

کلوپ ادامه داد: « آیا آنها کمتر از ما بازی کرده‌اند؟ صد درصد مطمئن نیستم ولی آرسنال هم بازی‌های زیادی را برگزار کرده. اما اگر به بحث مصدومیت‌ها برگردیم، اوضاع کمی متفاوت می‌شود. چرا که‌به خاطر فشردگی بازی‌ها، نمی‌توان بازی‌ها را معطل مصدومیت‌ها نگاه داشت.»

سرمربی آلمانی در تمجید از دو بازیکن آرسنال گفت: « آرسنال واقعا خوش‌شانس بود که هم سالیبا و هم گابریل ماگالاش را در طول فصل آماده در اختیار داشت. این دو به آرسنال کمک کردند تا بهترین رکورد دفاعی لیگ برتر را ثبت کرده و بیشترین کلین‌شیت‌ها را داشته باشد و بتواند اینقدر قوی در کورس قهرمانی پیش برود.»

آرسنال اگر می‌خواهد همچنان در کورس قهرمانی باقی مانده و فصل را با بالای سر بردن جام به پایان ببرد، باید عملکرد دفاعی خوبش را در چهار بازی باقی‌مانده از فصل نیز ادامه داده و بیشترین کلین شیت‌های ممکن را داشته باشد.

برچسب ها
کد خبر : 5500
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار