loader
18:33
0
کد خبر : 13051

ولورهمپتون ۲-۶ چلسی؛ خط و نشان مارسکا با چهره تازه شیرهای لندن

چلسی در هفته دوم لیگ برتر انگلیس عملکرد فوق‌العاده‌ای مقابل ولورهمپتون داشت.

ولورهمپتون ۲-۶ چلسی؛ خط و نشان مارسکا با چهره تازه شیرهای لندن

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ چلسی با نمایشی تماشایی مقابل ولورهمپتون اولین برد فصل خود را رقم زد.

در هفته دوم لیگ-برتر-انگلیس" class="text-black">لیگ برتر انگلیس، تیم چلسی میهمان ولورهمپتون بود که نیمه اول این مسابقه، با جذابیت و نزدیکی بالایی پیگیری شد. ابتدا در دقیقه ۲، چلسی با ضربه سر نیکولاس جکسون روی یک موقعیت کرنر پیش افتاد. گل ماتئوس کونیا در دقیقه ۲۷، پاسخی به این گل چلسی بود اما کول پالمر روی یک ضدحمله سریع در دقیقه ۴۵ چلسی را پیش انداخت. چند دقیقه بعد و پیش از پایان نیمه اول، بار دیگر ولوز و این بار با ضربه یورگن استراند لارسن بازی را به تساوی کشید.

نیمه دوم این مسابقه اما شرایط کاملاً متفاوتی داشت؛ نونی مادوئکه بهترین عملکرد خود در لباس آبی‌های لندن را در این بازی به ثبت رساند و این بازیکن، در دقایق ۴۹، ۵۸ و ۶۳ روی سه حرکت مشابه با پاس‌های کول پالمر موفق به ثبت اولین هت‌تریک دوران حرفه‌ای خود شد تا بازی ۵-۲ شود. در دقیقه ۸۰ مسابقه، ژائو فلیکس در اولین مسابقه خود پس از بازگشت به چلسی نیز گلزنی کرد تا روز شیرین و فوق‌العاده تیم انزو مارسکا با برتری شش بر دو مقابل ولورهمپتون تکمیل بشود.

این اولین برد مارسکا در لیگ-برتر-انگلیس" class="text-black">لیگ برتر انگلیس روی نیمکت چلسی بود. چلسی در هفته اول لیگ با دو گل مغلوب منچسترسیتی پپ گواردیولا شد.

برچسب ها
کد خبر : 13051
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار