loader
14:51
0
کد خبر : 9041

وینگر ایرانی در یک بازی مهیج دوستانه؛ استارت روستوف با محبی

ستاره ملی پوش و ایرانی حاضر در لیگ روسیه امروز در یک بازی مهیج دوستانه برای روستوف به میدان می رود.

وینگر ایرانی در یک بازی مهیج دوستانه؛ استارت روستوف با محبی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ امروز یک بازی دوستانه مهیج بین تیم‌های روستوف و فاکل ورونژ برگزار می‌شود. یک دیدار جالب چرا که هر دو تیم سعی دارند بهترین ترکیب را در زمین داشته باشند و میزان آمادگی‌شان برای شروع فصل جدید را محک بزنند.

روستوف که فصل گذشته در رتبه هفتم لیگ روسیه جای گرفت یکی از تیم‌های قدیمی و پرطرفدار فوتبال روسیه است و محمد محبی وینگر بوشهری تیم ملی ایران در آن بازی می‌کند. روستوف در سال ۱۹۳۰ تاسیس شد و از آن زمان اغلب در بین تیم‌های سطح اول فوتبال روسیه حضور داشت. هدایت این تیم را والری کارپین بازیکن سابق و مربی سرشناس روس به عهده دارد که سبک بازی‌اش متکی بر دفاع محکم و ضدحملات سریع است. موضوعی که باعث شده که محمد محبی وینگر ۲۵ ساله و سابق استقلال در این سبک بازی جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

محبی به همراه اگور گولنکوف که فصل گذشته ۸ گل زد و همچنین ماکسیم اوسیپنکو (مانند محبی ۶ گل به ثمر رساند) بازیکنان کلیدی روستوف هستند.

روستوف در شش بازی گذشته‌اش این نتایج را به دست آورده: برد برابر بالتیکا کالینینگراد (۲-۱) شکست مقابل زنیت سن پترزبورگ (۱-۲) شکست مقابل روبین کازان (۱-۳) پیروزی برابر اورنبورگ (۲-۱) پیروزی برابر اورال (۱-۰) باخت مقابل لوکوموتیو مسکو (۰-۱) که نشان می‌دهد این تیم در شرایط خوبی است و برای شروع فصل آماده می‌شود.

 

برچسب ها
کد خبر : 9041
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار