loader
20:28
0
کد خبر : 13851

پائولو بنتو: مقابل یک تیم سرسخت و قدرتمند قرار می‌گیریم

سرمربی تیم ملی امارات از تقابل سخت این تیم با ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت.

پائولو بنتو: مقابل یک تیم سرسخت و قدرتمند قرار می‌گیریم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی ایران در دومین دیدار از مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه میهمان ایران خواهد بود.

پائولو بنتو سرمربی پرتغالی و مطرح تیم ملی امارات در نشست خبری پیش از مسابقه، به تمجید از عملکرد تیم ملی ایران و تیم خود در نخستین مسابقه دور مقدماتی پرداخت.

تقابل با ایران

اگر با روحیه جنگندگی و تمایل به پیروزی بازی کنیم و از دریافت هرگونه گل متأثر و ناامید نشویم و تمرکزمان را بر کنترل نقاط مختلف زمین حفظ کنیم، آنگاه می‌توانیم همانند عملکردمان در برابر قطر، که قهرمان آسیا بود، تاریخ جدیدی را در برابر ایران رقم بزنیم. ما با تیمی قدرتمند و سرسخت روبرو هستیم و باید با اعتمادبه‌نفس و تمرکز با آنها روبرو شویم. بازیکنان موظفند که در برابر تیم ملی ایران یک بازی قوی انجام دهند تا با هدف پیروزی، مسیر خود را با اعتمادبه‌نفس ادامه دهند. بدون انضباط تاکتیکی در زمین، دستیابی به نتیجه مثبت برابر ایران دشوار خواهد بود.

روحیه اماراتی‌ها پس از برد مقابل قطر

تمرینات آماده‌سازی به‌طور چشمگیری انجام شده و روحیه بالای بازیکنان پس از پیروزی 3-1 مقابل قطر در بازی اول دور مقدماتی، به ما کمک کرده است. آنچه در برابر قطر به دست آوردیم، حاصل عملکرد برجسته و روحیه جنگندگی و اعتمادبه‌نفس بالای بازیکنان بود. این همان چیزی است که باید در برابر ایران افزایش داده و مطمئن شویم که اجرا می‌شود. به بازیکنان و توانایی‌هایشان در نشان دادن عملکردی متمایز در این دیدار اعتماد دارم.

بازیکنان اماراتی حاضر در اروپا

این بازیکنان کمی قبل از دیدار ما با قطر به تیم پیوستند. آن‌ها بازیکنان جدیدی در جمع ما هستند و به زمان نیاز دارند تا با تیم سازگار شوند. به نظرم هانت مک‌کنزی آمادگی بیشتری برای شرکت در بازی مقابل قطر داشت و در طول حضورش در زمین عملکرد بسیار خوبی داشت. او گل سوم را ساخت و دید خوبی به بازی دارد و در انتقال سریع توپ نیز مهارت دارد.

برچسب ها
کد خبر : 13851
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار