loader
17:30
0
کد خبر : 14055

پائولو فونسکا: هدف ما برای قهرمانی اسکودتو سر جای خودش است

پائولو فونسکا معتقد است پرونده لیائو و هرناندز هرگز برای او باز نشده و آن‌ها فرقی با بقیه بازیکنان ندارند.

پائولو فونسکا: هدف ما برای قهرمانی اسکودتو سر جای خودش است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ میلان فردا شب در چارچوب بازی‌های هفته چهارم سری آ به مصاف ونتزیا می‌رود و امیدوار است بتواند اولین پیروزی فصل خود را کسب کند. پائولو فونسکا، سرمربی میلان در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و در مورد اهمیت این دیدار گفت:
تمام بازی‌ها مهم هستند، به خصوص با توجه به سه بازی نخست ما. مانند همیشه مطمئن هستم. مهم است که پیروز شویم. سپس به لیورپول و دربی فکر خواهیم کرد.
 
لیائو و تئو هرناندز؟

آیا پرونده آن‌ها بسته شده است؟ هرگز برای من باز نشده بود. نمی‌دانم فیکس خواهند بود یا خیر، فردا خواهیم دید. این دو بازیکن برای من فرقی با بقیه ندارند. من فقط روی کارم متمرکزم. اگر روی چیزهایی که گفته می‌شود تمرکز کنیم، کارمان سخت می‌شود. نمی‌دانم کلید موفقیت را دارم یا نه اما با همان اشتیاق و اطمینان سابق به کارم ادامه می‌دهم، سعی می‌کنم راه حل‌هایی برای مشکلاتی که تیم دارد پیدا کنم. کلید، تمرکز روی کار است.


 
اهداف میلان؟

همیشه با باشگاه در تماس هستم، هر روز. هدف ما برای قهرمانی اسکودتو سر جای خودش است. ما تیمی ناراحت یا نامطمئن نیستیم. چیزی که هر روز می‌بینم، تیمی است که به خود باور دارد، می‌خواهد پیشرفت کند و خوشحال است. به همین علت همیشه مطمئن هستم. سپس بحث نتایج است اما با توجه به فرم و اعتماد به نفس بازیکنانم، نمی‌توانم منفی نگاه کنم.
 
مائوریتزیو ساری؟ 

او یکی از بهترین سرمربیان ایتالیایی برای من است.
 
مایک منیان می‌تواند رهبری برای تیم باشد؟

مایک شخصیتی قوی دارد. فکر می‌کنم او همین الان نیز یک رهبر است، بدون شک. به این نوع رهبری در تیم نیاز داریم.

برچسب ها
کد خبر : 14055
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار