loader
14:23
0
کد خبر : 7425

پاداش نجومی بازیکنان رئال مادرید در صورت قهرمانی در ومبلی

اختصاصی / طبق گزارش منتشره در رسانه‌های خبری در صورتی که رئال مادرید بتواند امشب در فینال ومبلی دورتموند را شکست بدهد، پاداش چشمگیری به هریک از بازیکنان این تیم تعلق خواهد گرفت

پاداش نجومی بازیکنان رئال مادرید در صورت قهرمانی در ومبلی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، جدای از اینکه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک افتخار بزرگ برای بازیکنان هر تیمی است، اما انگیزه‌های مالی نیز بی تردید چیزی نیست که بازیکنان از آن چشم‌پوشی کنند. حالا رئال مادرید بعد از فتح سوپرکاپ اسپانیا در عربستان و قهرمانی در رقابت‌های این فصل لالیگا، به دنبال آن است تا در شهر لندن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود تا فصل را با فتح سه گانه به پایان ببرد..

طبق گزارش منتشره در یکی از رسانه‌های اسپانیایی، در صورتی که رئال مادرید فصل را با جام‌های سه گانه تمام کند، هریک از بازیکنان پاداش خالصی به مبلغ ۱.۱ میلیون یورو دریافت می‌کنند. البته پاداش درنظر گرفته شده برای هر بازیکن ۲.۲ میلیون یورو است که نیمی از آن به عنوان مالیات کسر خواهد شد.

البته بخش عمده‌ای از این پاداش، بستگی به این دارد که آنها امشب بتوانند در ومبلی جام را بالای سر ببرند یا خیر و حدود ۵۰% از رقم تعیین شده، پاداش قهرمانی سه گانه است که در صورت ناکامی مقابل دورتموند، تنها نیمی از این مبلغ به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

برچسب ها
کد خبر : 7425
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار