loader
10:52
0
کد خبر : 13954

پاراگوئه ۱-۰ برزیل؛ سلسائو در سراشیبی سقوط!

تیم ملی برزیل در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با نتیجه ۰-۱ برابر پاراگوئه شکست خورد تا شرایط پیچیده یکی از برترین تیم‌های ملی فوتبال جهان ادامه داشته باشد.

پاراگوئه ۱-۰ برزیل؛ سلسائو در سراشیبی سقوط!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی برزیل بامداد امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک به مصاف پاراگوئه و در پایان با نتیجه ۰-۱ شکست خورد تا چهارمین باختش را در این مسابقات به ثبت برساند.

توپ و میدان در نیمه اول در اختیار ستاره‌های برزیل بود اما این پاراگوئه بود که موفق شد در دقیقه ۲۰ و توسط دیگو گومز دروازه حریف را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. آنها چند فرصت برای گلزنی و به تساوی کشاندن بازی هم داشتند که نتوانستند به خوبی از این موقعیت‌ها استفاده کنند.

برزیل در نیمه دوم باز هم سعی کرد که به هر شکل ممکن دروازه حریف را باز کند و چند فرصت گلزنی هم خلق کرد اما بازیکنان این تیم بار دیگر در وارد کردن توپ به دروازه ناکام ماندند و همه شوت‌هایی که زدند یا خارج از چهارچوب دروازه بود یا توسط دروازه‌بان حریف مهار شد تا آنها یک شکست تلخ دیگر را هم در کارنامه‌شان به ثبت رسانده باشند.

تیم ملی برزیل با قبول این شکست، با ۱۰ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکای جنوبی قرار گرفته است و هشت امتیاز با آرژانتین که صدرنشین این جدول است فاصله دارد. آنها همچنین پایین‌تر از کلمبیا، اروگوئه و اکوادور در این رده‌بندی قرار دارند تا روزهای تیره سلسائو در این رقابت‌ها ادامه داشته باشد.

برچسب ها
کد خبر : 13954
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار