loader
03:13
0
کد خبر : 2335

پاری‌سن‌ژرمن به دنبال قهرمان جهان برای جانشینی امباپه

اختصاصی / باشگاه پاری‌سن‌ژرمن دیگر امید چندانی به حفظ مجدد کیلیان امباپه ندارد و به همین دلیل فعالیت‌های خود برای پیدا کردن جانشین ستاره فرانسوی را شروع کرده است.

پاری‌سن‌ژرمن به دنبال قهرمان جهان برای جانشینی امباپه

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ گویا حالا بیشتر از هر زمان دیگری می‌توانیم جدایی «کیلیان امباپه» از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را جدی بدانیم؛ ستاره‌ای که طی سال‌های اخیر، بارها شایعات جدایی و پیوستنش به رئال مادرید به تیتر یک رسانه‌های معتبر ورزشی جهان تبدیل شده بود! با این حال به نظر می‌رسد اینبار همه چیز فرق می‌کند؛ اینبار کیلیان مصمم‌تر است و PSG نیز این موضوع را پذیرفته! احتملاً به همین دلیل هم هست که تلاش‌های خود را برای جذب جانشین فوق‌ستاره فرانسوی، شروع کرده است.

میلیونرهای پاریسی با توجه به اینکه حداقل در سال ۳۰۰ میلیون یورو – رقم دستمزد سالیانه امباپه و مبلغ پاداش وفاداری – پس‌انداز خواهند کرد، با جیبی پر راهی بازار نقل‌وانتقالات تابستانی می‌شود و برای یافتن جانشین کیلیان، در اولین گام به سراغ سری‌آ رفته‌اند.

بر اساس ادعای «گاتزتا دلو اسپورت»، «لائوتارو مارتینز» از اینتر، «ویکتور اوسیمن» از ناپولی و «رافائل لئو» از میلان گزینه‌های جدی PSG برای حضور در پارک‌دوپرنس هستند؛ سه گزینه‌ای که هر کدام می‌توانند هواداران پاری‌سن‌ژرمن را به وجد آورند! البته که نه به اندازه‌ای در روز معرفی کیلیان سر شوق آمده بودند!

اوسیمن مهاجم نیجریه‌ای باشگاه ناپولی، یک بند فسخ ۱۳۰ میلیون یورویی در قراردادش دارد؛ ستاره‌ای ۲۵ ساله که رابطه بسیار نزدیکی با «لوئیس کامپوس» مدیر پاری‌سن‌ژرمن دارد و تنها مشکل اینجاست که او باید توسط مدیران PSG، متقاعد شود که «لیگ یک فرانسه» مقصد مناسبی برای اوست؛ مخصوصاً اینکه طبق شنیده‌ها، پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی هم از لیگ برتر انگلیس پیش روی خود می‌بیند.

در مورد لئو باید این نکته را گفت که ستاره پرتغالی بند فسخ قراردادش ۱۷۰ میلیون یورو است که البته تا ماه ژوئیه اعتبار دارد به همین دلیل میلان ممکن است با پیشنهادی بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون یورو، وسوسه شود.

در پایان در مورد لائوتارو باید به این نکته اشاره کرد که ستاره آرژانتینی در حال حاضر پای میز مذاکره برای امضای قرارداد جدید با اینتر است و حدود ۱۰ میلیون یورو به صورت خالص، دستمزد می‌خواهد. این در شرایطی‌ست که بالاترین پیشنهاد باشگاه در آخرین مذاکرات، ۸ میلیون یورو بوده. ارزش مارتینز چیزی در حدود ۱۵۰ میلیون یورو است و وضعیت مالی نراتزوری به این معنی‌ست که نمی‌تواند روی هیچکسی برچسب «غیرقابل فروش» بچسباند!

برچسب ها
کد خبر : 2335
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار