loader
04:04
0
کد خبر : 6418

پاسخ مثبت امباپه به پیشنهاد اسطوره افسانه‌ای دومیدانی برای مسابقه!

اختصاصی / ستاره فرانسوی خودش می‌داند که در رقابت با سریع‌ترین دونده جهان، شانس زیادی نخواهد داشت.

پاسخ مثبت امباپه به پیشنهاد اسطوره افسانه‌ای دومیدانی برای مسابقه!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، این احتمال وجود دارد که به زودی کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن را در حال رقابت با اوسائین بولت، دونده سرشناس جامائیکایی ببینیم

چند ماه پیش بود که امباپه توانست تا مسافت ۱۰۰ متر را در زمان ۱۰.۹۰ ثانیه بدود و همان زمان سرعت دویدن او با سرعت بولت مقایسه شد. همین ماجرا جنجال‌های زیادی را در دنیای ورزش به پا کرد و حتی مایکل جانسون، یکی از اعضای فدراسیون جهانی دو و میدانی هم در این رابطه به اظهار نظر پرداخت.

در آن زمان پیغام‌هایی هم بین بولت و امباپه رد و بدل شد و بولت به شوخی درمورد سرعت دوی امباپه گفت: « دوندگان زن دو و میدانی هم سری‌عتر از امباپه می‌دوند.» و بدین ترتیب ستاره فرانسوی را به چالش دعوت کرده و در عین حال در تمجید از او گفت: « امباپه مهارت ویژه‌ای دارد. او خیلی سریع است و با توپ هم خیلی سریع می‌دود.»

حالا امباپه به چالش پیشنهادی این دونده جامائیکایی پاسخ مثبت داده و در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که او را در مسابقه دو در کنار بولت ببینیم یا خیر گفته:« بله ولی بعید می‌دانم که شانس زیادی داشته باشم. ولی از نظر سرگرمی زیبا خواهد بود. چرا که نه؟ یک روز اگر هردویمان وقت داشتیم مسابقه می‌دهیم. اتفاق زیبایی خواهد بود.»

امباپه در پاسخ به سوالی درباره این مسابقه احتمالی گفت: « اینکه بدانی که فردی که واقعا بزرگ است را تحت تاثیر قرار داده‌ای فوق‌العاده است. بولت خودش الهام‌بخش همه است. خیلی از افراد تا نیمه‌های شب بیدار می‌ماندند تا مسابقات بولت را تماشا کنند. این احترام متقابل است و من همیشه او را تحسین می‌کنم.»

برچسب ها
کد خبر : 6418
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار