loader
12:35
0
کد خبر : 9115

پالس‌های مثبت برای تمدید اقامت سردار در پایتخت ایتالیا

اختصاصی/آینده ستاره خط حمله تیم ملی ایران در رده باشگاهی هنوز مشخص نیست، چرا که قرارداد قرضی این بازیکن با تیم ایتالیایی به پایان رسیده است.

پالس‌های مثبت برای تمدید اقامت سردار در پایتخت ایتالیا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سردار آزمون امیدوار است بتواند زمان ماندنش در رم را طولانی‌تر کند. این مهاجم ایرانی این‌روزها از تعطیلات خانوادگی‌اش لذت می‌برد و چشم به فصل آینده دارد.

در این این بین و در روزهای اخیر جلساتی بین مدیران جالوروسی و اطرافیان سردار برگزار شده که در آن درباره فعال کردن گزینه خرید از بایرلورکوزن که بندی ۱۲.۵ میلیون یورویی است بحث و گفتگو شده است.

تا چند هفته قبل خداحافظی این مهاجم ایرانی از رم قطعی به نظر می‌رسید اما امروز نمی‌توان احتمال ماندن او را در جالوروسی رد کردد. به نظر می‌رسد دنیله ده‌‌روسی خوشحال خواهد شد که بتواند سردار را در فصل آینده در ترکیب تیمش داشته باشد.

در این میان صحبت از باشگاه‌های دیگری هم هست که تمایل به جذب سردار دارند؛ از جمله این باشگاه‌ها می‌توان به سویا اشاره کرد که یکی از تیم‌های علاقمند به سردار است و شاید منتظر است تا شرایط را به سود خودش برای این انتقال بسنجد.

قرارداد قرضی آزمون فردا رسما به پایان می‌رسد؛ با این‌ حال رم همچنان می‌تواند تصمیم بگیرد برای قرارداد جدید او با بایرلورکوزن مذاکره کند. اتفاقی که هواداران فوتبال ایران امیدوارند رخ بدهد و سردار یک سال دیگر در رم بماند. چون آن زمان رقابت جذابی میان آزمون با لباس جالوروسی و مهدی طارمی در اینترمیلان وجود خواهد داشت.

برچسب ها
کد خبر : 9115
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار