loader
14:00
0
کد خبر : 13828

پایان سه قطبی تاریخی بعد از 20 سال؛ عصر جدید تنیس با سینر و آلکاراس

بدون تردید در آینده از سال ۲۰۲۴ بعنوان نقطه عطفی در تاریخ تنیس یاد خواهد شد. سالی که در آن سلطه دو دهه‌ای بزرگان به پایان رسید و نظمی نوین جایگزین آن شد.

پایان سه قطبی تاریخی بعد از 20 سال؛ عصر جدید تنیس با سینر و آلکاراس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ برای اولین بار بعد از ۲۲ سال، در مسابقات این فصل نام هیچ یک از سه غول تنیس بر جام‌ گرند اسلم‌ها حک نشد و در عوض دو‌ نابغه جوان چهار جام‌ بزرگ تنیس را میان خود تقسیم کردند. دو ستاره‌ای که هر دو زیر ۲۴ سال سن دارند و آینده‌ای روشن در انتظارشان است.

با حذف نواک جوکوویچ از اوپن آمریکا، برای نخستین بار از سال ۲۰۰۲ و بعد از ۲۲ سال سه غول تنیس یعنی جوکوویچ و نادال و فدرر هیچ سهمی از گرند اسلم‌های چهارگانه فصل نبردند.

هم‌چنین طلسم دفاع یک بازیکن از عنوان قهرمانی‌ خود در اوپن آمریکا پابرجا ماند. آخرین بار راجر فدرر در سال ۲۰۰۸ توانسته بود از قهرمانی‌اش در نیویورک دفاع کند.

یانیک سینر که به تازگی تولد ۲۳ سالگی‌اش را جشن گرفت دو گرند اسلم هاردکورت در ملبورن و نیویورک را از آن خود کرد و آلکاراس ۲۱ ساله هم فاتح ویمبلدون و رولان‌گاروس شد. 

این برای اولین بار از سال ۱۹۹۳ و تنها برای سومین بار در تاریخ است که تمام عناوین گرند اسلم یک فصل به بازیکنان ۲۳ سال و کمتر می‌رسد.

این آغاز دورانی جدید در تنیس مردان است؛ دورانی به سرکردگی سینر و آلکاراس.

برچسب ها
کد خبر : 13828
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار