loader
09:09
0
کد خبر : 8776

پایان محرومیت مدیرعامل پرسپولیس؛ بازگشت در روزهای سخت

محرومیت 20 روزه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز به پایان می‌رسد.

پایان محرومیت مدیرعامل پرسپولیس؛ بازگشت در روزهای سخت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، 15 روز پیش بود که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس را به مدت 20 روز از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرد. دلیل محرومیت درویش مشاجره تند و تیز او با فرشید سمیعی مدیر عامل باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر بود که درویش در آن برنامه در بخشی از صحبت‌هایش لهجه گیلانی فرشید سمیعی را به تمسخر گرفت و همین باعث محرومیت 20 روزه او شد.

حالا با سپری شدن 20 روزه محرومیت او درویش می تواند فعالیت های فوتبالی‌اش را از سر بگیرد. درویش پس از پایان این محرومیت 20 روزه که در ظاهر مشغول استراحت بود، روزهای سخت و پرفشاری در پیش خواهد داشت. چرا که در این مدت اتفاقات زیادی در باشگاه پرسپولیس رخ داده است. یک هفته بعد از شروع محرومیت درویش، اوسمار ویرا رسما از پرسپولیس جدا شد و باشگاه پرسپولیس جستجو برای یافتن سرمربی جدید را شروع کرد. در این مدت مذاکرات توسط حسین بادامکی پیش می‌رفت. البته که قطعا همه امور با هماهنگی مدیرعامل انجام شده اما هر چه که هست هنوز خبری از معرفی سرمربی جدید پرسپولیس نیست و از مذاکره با والتر ماتزاری هم خبرهای خوبی شنیده نمی‌شود.

مهم‌ترین ماموریت درویش در بازگشت از محرومیت، انتخاب سرمربی جدید تیم است و ماموریت بعدی او حل شدن مساله بازیکنان این تیم است. به نظر می‌رسد جدایی حداقل 3 بازیکن، یعنی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی قطعی شده است. اما شاید درویش در آخرین لحظات بتواند نظر این 3 بازیکن را تغییر بدهد و آنها را به پرسپولیس برگرداند.

همچنین درویش باید پروژه تمدید قرارداد بازیکنانی مثل مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی و ... را هم در اولویت کاری خود قرار دهد. مرحله بعدی ماموریت درویش پروژه جذب بازیکنان جدید است. از چند نفر از پدیده‌های لیگ بیست و سوم به عنوان بازیکنان جدید پرسپولیس نام برده شده است اما تا این لحظه هیچ کدام از این بازیکنان به پرسپولیس نزدیک نشده‌اند. در واقع پرسپولیس در روزهای محرومیت درویش هم چند بازیکن از دست داده و هم در جذب بازیکنان جدید ناموفق بوده است.

برچسب ها
کد خبر : 8776
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار