loader
08:40
0
کد خبر : 4157

پایان کدورت بین دو سرمربی استقلالی؛ عنایتی و نکونام آشتی کردند!

بعد از مدت‌ها کدورت و ناراحتی، جواد نکونام و رضا عنایتی بالاخره با یکدیگر آشتی کردند.

پایان کدورت بین دو سرمربی استقلالی؛ عنایتی و نکونام آشتی کردند!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یکی از حواشی عجیب دیدار استقلال و پیکان در نیم فصل اول لیگ برتر صحبت‌های رضا عنایتی و جواد نکونام علیه یکدیگر بود. طعنه و کنایه دو طرف، جنجال جالبی در فوتبال ایران به وجود آورد و پای افراد دیگری هم به این دعوا باز شد. ماجرا از اینجا شروع شد که عنایتی در یک نشست خبری عنوان کرد استقلال تیم پرمهره ای است. این حرف ستاره سابق آبی ها اصلا به مذاق نکونام خوش نیامد چون او در آن برهه زمانی دقیقا با علی خطیر درگیر بود تا برایش بازیکن بخرد. نکونام که تصور می کردعنایتی از بیان اینکه استقلال تیم پر مهره‌ای است قصد داشته به او فشار وارد کند به همین دلیل سرمربی آبی‌ها در نشست خبری بعد از بازی کنایه تندی را متوجه عنایتی کرد و با اشاره به سرمربی پیکان که پیش از این روی نیمکت تیم المپیک حضور داشت و باخت و حذف تلخی را در بازی‌های آسیایی متحمل شده بود، عنوان کرد که تیم پرمهره همان تیمی بود که رویای المپیکی شدن را از دست داد: «در مقدماتی المپیک تیم به این خوبی نتوانست نتیجه بگیرد و به هنگ‌کنگ باختیم.»

هرچند در آن مقطع رضا عنایتی دیگر این ماجرا را ادامه نداد اما اکنون در حاشیه نشست خبری با پرسپولیس بار دیگر این ماجرا را به نوعی دیگر تکرار کرد. سرمربی پیکان در مسیر تمجید از حریف و کار سخت تیمش برای این بازی گفت: "می‌دانیم پرسپولیس چه تیم باهوشی است و جلوی هواداران خودش بازی می‌کند، البته اگر بعد از بازی اوسمار طعنه نزند که چرا از تیم من تعریف کردی!" البته جواد این طعنه عنایتی را نشنیده گرفت و در نهایت امروز دو بازیکن سابق استقلال درجریان یک دیدار دوستانه با یکدیگر آشتی کردند.

عصر امروز دو تیم پیکان و استقلال در دیدار تدارکاتی در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که قبل از شروع بازی، رضا عنایتی و جواد نکونام صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند و دقایقی با هم صبحت کردند تا ثابت کنند آن همه طعنه و کنایه را فراموش کرده اند.  

سایت باشگاه پیکان هم برای اینکه رسما به این دعوا پایان دهد، درباره دیدار عنایتی و نکونام نوشت:«گپ و گفت دو پیشکسوت سرشناس فوتبال ایران که در تیم ملی و استقلال با یکدیگر همبازی بودند، حتی دقایقی پس از شروع بازی دوستانه نیز ادامه یافت اما پس از روبوسی، به سمت نیمکت تیم‌شان برگشتند تا تمرکز خود را صرف بازی کنند.»

برچسب ها
کد خبر : 4157
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار