loader
07:33
1
کد خبر : 2955

پایان گمانه‌زنی‌ها درباره فرهاد؛ او به ایران و استقلال نمی‌آید!

اختصاصی/ بعد از انتشار خبر جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلبا، شایعات زیادی درباره تیم آینده و بازگشت او به ایران مطرح شده است.

پایان گمانه‌زنی‌ها درباره فرهاد؛ او به ایران و استقلال نمی‌آید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در فصلی که ۸ تیم در لیگ امارات سرمربی خودشان را تغییر دادند، فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی اتحاد کلبا هم از این تیم جدا شد. از ابتدای فصل تا کنون تیم‌‌های العین، الوحده، الجزیره، النصر، خورفکان، البطائح، حتا و الامارات در هفته‌های مختلف دست به تعویض مربی زدند و حالا نوبت به اتحاد کلبا رسید تا به طور توافقی قرارداد مجیدی را فسخ کند. جالب اینکه در میان ۴  تیم اول جدول فقط تیم العین دست به تعویض سرمربی زده. از میان ۱۰ تیمی که در رده‌های پنجم تا چهاردهم هستند نیز، ۸ تیم سرمربی خودشان را تغییر داده‌اند.

تغییر ۹ سرمربی در یک لیگ ۱۴ تیمی آمار بسیار بالایی است و نشان می‌دهد سونامی تغییر مربی در این لیگ هنوز جریان دارد. با توجه به اینکه نیم‌‌فصل دوم لیگ تازه شروع شده، باز هم امکان تغییر مربی در تیم‌های ادنوک لیگ وجود دارد. در کل باید گفت که گویا طبیعت اماراتی‌ها چندان تغییری نکرده و آنها همچنان به تغییرات پرتعداد ادامه می‌دهند.

جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلبا در شرایطی اتفاق افتاد که او فصل گذشته در اولین سال حضورش در تیم اماراتی با عملکرد قابل قبول خود باعث تمدید قراردادش شد. کلبا که به تازگی به بالاترین سطح لیگ امارات رسیده بود، توانست در اولین فصل با مجیدی به رده هشتم جدول برسد که برای یک تیم تازه صعود کرده رتبه قابل قبولی محسوب می‌شود اما امسال اتفاقات خوبی برای مجیدی و کلبا رخ نداد و در نهایت نتایج به گونه‌ای رقم خورد که او بعد از شکست مقابل البطائح از این تیم کنار گذاشته شد.

همه گمانه‌زنی‌ها درباره آینده مجیدی

از لحظه انتشار خبر جدایی مجیدی از کلبا شایعات زیادی درباره آینده او در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد؛ از سرمربیگری سپاهان و بازگشت به لیگ برتر گرفته تا ماندن در امارات و استراحت تا پایان فصل. برخی حتی پا را فراتر گذاشته و مدعی شدند مجیدی منتظر رسیدن پیشنهاد دوباره از استقلال خواهد ماند اما پیگیری‌های خبرنگار فوتبال برتر حاکی از این است که احتمال دارد مجیدی تا پایان فصل فوتبالی در کنار فرزندانش استراحت کند. البته یکی از نزدیکان مجیدی هم مدعی شده او دو پیشنهاد خوب از باشگاه‌های اماراتی دارد و احتمال اینکه طی یکی دو روز آینده با یکی از این تیم‌ها به توافق برسد هم وجود دارد. اما آنچه مشخص است مجیدی به خاطر شرایط خانوادگی‌اش ترجیح می‌دهد مربیگری خود را در امارات ادامه دهد و برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

برچسب ها
کد خبر : 2955
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

SohylKia - 6 ماه پیش

شاه تاج؛ بهترین مربی فوتبال ایران هرجا هستی موفق باشی
0 0
پربازدیدترین اخبار