loader
08:58
0
کد خبر : 4340

پدیده این فصل سری‌آ در رادار روسونری

مهاجم هلندی دوست دارد فوتبال خودش را در میلان دنبال کند.

پدیده این فصل سری‌آ در رادار روسونری

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا با وجود علاقه تعداد زیادی از تیم‌های اروپایی، ترجیح می‌دهد تابستان امسال به میلان منتقل شود. این بازیکن هلندی فصل درخشانی را پشت سر گذاشته و در حالی که هنوز مقصد مشخصی ندارد، رسانه ها می گویند که از قبل مقصد مورد علاقه اش را مشخص کرده است.

علاقه دو طرفه بین میلان و زیرکزی

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، زیرکزی دوست دارد برای ادامه پیشرفت، در سری آ بماند و میلان مقصدی مطلوب برای او به شمار می‌رود. روسونری او را در صدر لیست خریدهای خود قرار داده و از آن سمت هم مهاجم بولونیا تیم پیولی را ترجیح می‌دهد. زیرکزی که پیش از این در سن سیرو درخشیده است، با توجه به عملکردهای استثنایی‌اش مقابل هر دو تیم اینتر و میلان، نشان داده که تحت فشار، احساس راحتی می‌کند. او میلان را به بایرن مونیخ که در آنجا برای به دست آوردن زمان بازی با مشکل مواجه بود، ترجیح می‌دهد.

میلان چگونه می‌خواهد زیرکزی را جذب کند؟

زیرکزی می تواند در میلان وارث پیراهن شماره 9 شود، پیراهنی که با نام اسطوره‌هایی همچون فان باستن گره خورده است. میلان به‌طور فعال در حال تلاش برای جذب زیرکزی است، اگرچه انتظار می‌رود مذاکرات پیچیده باشد. بولونیا ارزش او را مشابه راسموس هویلوند در نظر می‌گیرد که با مبلغ ۷۵ میلیون یورو به علاوه ۱۰ میلیون یورو پاداش، از آتالانتا به منچستریونایتد منتقل شد. با این حال، میلان توانایی پرداخت چنین مبلغ بالایی را ندارد و باید به دنبال راه‌حل‌های جایگزین باشد. این سناریو هم قابل تصور است که میلان بتواند پیشنهادی حدود ۵۰ میلیون یورو به همراه الکسیس سائلماکرز ارائه دهد، بازیکنی که تیاگو موتا به او علاقه دارد. 

موانع پیش روی میلان برای جذب زیرکزی

اگر تیم های انگلیسی وارد این معامله شوند، شاید کار از قبل هم پیچیده تر شود. باشگاه‌هایی مانند منچستریونایتد و آرسنال قدرت خرید قابل توجهی دارند و این موضوع آنها را به رقبایی جدی تبدیل می‌کنند. علاوه بر این، میلان ممکن است با تصمیمات سختی در مورد بازیکنانی مانند مایک منیان، تئو هرناندز و رافائل لیائو که مورد توجه سایر باشگاه‌های مطرح هستند، روبرو شود. نتیجه این مذاکرات می‌تواند ساختار، جاه طلبی و پروژه بلند مدت میلان را بازسازی کند. 

برچسب ها
کد خبر : 4340
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار