loader
14:36
0
کد خبر : 10422

سخنان احساسی پرز خطاب به امباپه: تو رویایت را محقق کردی

فلورنتینو پرز در مراسم رونمایی از کیلیان امباپه سخنرانی کرد و حرف‌هایی احساسی را به زبان آورد.

سخنان احساسی پرز خطاب به امباپه: تو رویایت را محقق کردی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مراسم معارفه کیلیان امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با صحبت‌های فلورنتینو پرز و ستاره فرانسوی جدید رئال برگزار شد.

فلورنتینو پرز در سخنرانی خود پس از اشاره به افتخارات رئال مادرید در سال‌های گذشته، خطاب به کیلیان امباپه گفت: «کیلیان عزیز، حالا اینجا هستی. به خانه‌ات خوش آمدی و تبریک به خاطر اینکه رویایت را محقق کردی. به خوبی درک می‌کنم که تو و خانواده‌ات چه حسی دارید. وقتی سیزده ساله بودی به اینجا آمدی و ما دیدیم که چشمانت چه برقی می‌زدند. همیشه آن روز در دسامبر سال 2012 را به یادخواهی آورد. روزی که زیدان تو را به شهرک ورزشی رئال مادرید دعوت کرد و با بازیکنانی که تحسینشان می‌کردی، دیدار کردی.»

پرز درباره موانع پیش روی امباپه در راه پیوستن به رئال گفت: «عشق به تو قدرت کافی را داد تا تمام موانع را از پیش رو برداری و به این استادیوم برسی. از کودکی دیده بودی که اینجا اتفاقاتی غیرقابل وصف رخ می‌دهند. صحبت از جادوی برنابئو است؛ ولی ما مادریدی‌ها خوب می‌دانیم که چرا این اتفاقات را شاهد هستیم؛ چون این تیم و این هواداران هرگز از تلاش دست نمی‌کشند و تا پایان می‌جنگند. حالا تو رویایت را محقق کردی؛ چون تو هم هرگز از تلاش دست نمی‌کشی و توانستی بر تمام سختی‌ها غلبه کنی. تلاش‌هایی کردی که خیلی‌ها حتی تصورش را هم نمی‌کنند. به باشگاهی با 15 قهرمانی اروپایی خوش آمدی. خانواده‌ات هم تو را همراهی کرده‌اند و والدینت فایزا و ویلفرد در کنارت هستند.»

پرز در ادامه صحبت‌های خود از عملکرد ورزشی امباپه تمجید کرد: «تو با ویترین افتخارات بزرگی به رئال مادرید آمده‌ای؛ کسب یک قهرمانی در جام جهانی با پیراهن فرانسه، هفت قهرمانی در لیگ، چهار بار حضور درتیم یازده نفره منتخب فیفا و چهار بار درتیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا، جایزه گلدن بوی و جایزه کوپا؛ بعد از کسب عنوان برترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لیگ، جام حذفی و سوپرکاپ فرانسه به اینجا آمدی.»

برچسب ها
کد خبر : 10422
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار