loader
10:25
0
کد خبر : 1337

شروع ناامیدکننده با اوسمار/ پرسپولیس در دبی 5 تایی شد!

تیم فوتبال پرسپولیس که برای برگزاری اردوی آماده سازی به کشور امارات رفته، با سرمربی جدیدش با نتیجه سنگین و باورنکردنی مغلوب الشباب الاهلی شد.

شروع ناامیدکننده با اوسمار/ پرسپولیس در دبی 5 تایی شد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم پرسپولیس که روز گذشته اوسمار ویرا، دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی تیم در نیم فصل دوم انتخاب کرد در اولین بازی با هدایت این مربی یکی از سنگین ترین شکست‌های این باشگاه را در سال‌های اخیر تجربه کرد.

در این مسابقه که در امارات برگزار شد پرسپولیس در نیمه اول سه گل و در نیمه دوم هم دو گل از حریفش خورد و نتوانست هیچ گلی بزند و در نهایت با نتیجه سنگین ۵- صفر شکست خورد! این شکست سنگین بی شک می تواند در اولین گام حضور اوسمار به عنوان سرمربی شرایط را از هم اکنون برای ادامه کار این مربی بشدت دشوار کند.

اوسمارویرا در حالی هدایت پرسپولیس را به عهده گرفت که انتظار می‌رفت این تیم بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی یک مربی سرشناس خارجی را به خدمت بگیرد. در حالی که ماجرای بازگشت برانکو نیز با وجود علاقه باشگاه و هواداران منتفی به نظر می رسد و باشگاه نیز رسما اعلام کرده قصد استخدام سرمربی جدیدی را ندارد، مرد برزیلی با وجود این نتیجه روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت. 

البته که نتیجه بازی‌‍های دوستانه آن هم در بازی های ابتدایی اردوی تدارکاتی چندان اهمیتی ندارند اما این شکست سنگین آن هم در روزهای پرحاشیه می‌تواند روی آینده کاری این مربی تاثیرگذار باشد.

در بازی امروز که از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه به وقت محلی در ورزشگاه راشد دبی برگزار شد، پرسپولیس با ترکیب امیررضا رفیعی، سهیل صحرایی، فرشاد فرجی، علی نعمتی،  دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی وارد زمین شد. هرچند ستاره‌های ملی پوش این تیم مانند علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی به دلیل حضور در جام ملت‌های آسیا در این اردو پرسپولیس را همراهی نمی‌کنند.

پرسپولیس در حالی امروز با نتیجه سنگین ۵- صفر در اولین دیدار تدارکاتی اش با هدایت اوسمار ویرا شکست خورد که رسانه رسمی باشگاه در گزارش این بازی نوشته است که پرسپولیس نیز موقعیت های قابل توجهی را در این دیدار داشته است.

 تصاویری که صفحه رسمی باشگاه شباب الاهلی از این مسابقه منتشر کرده است را در ادامه می‌بینید:

برچسب ها
کد خبر : 1337
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار