loader
14:26
0
کد خبر : 8727

پرسپولیس به دنبال دروازه‌بان خرونینگن؛ یک سورینامی جانشین بیرو؟

اختصاصی/ یک سایت معروف آلمانی فاش کرد که یک باشگاه ایرانی می‌خواهد دروازه‌بان سورینامی را از تیم خرونینگن هلند جذب کند.

پرسپولیس به دنبال دروازه‌بان خرونینگن؛ یک سورینامی جانشین بیرو؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،  وبسایت آلمانی «وان فوتبال» نوشت: تلاش یک باشگاه ایرانی برای انتقال دروازه‌بان سورینامی خرونینگن». در ادامه این گزارش آمده است: براساس گزارش‌ها قرارداد اتین واسن دروازه‌بان هلندی سورینامی الاصل با باشگاه خرونینگن قطعی نیست و ممکن است این دروازه‌بان فوتبال هلند را برای ماجراجویی جدید و البته کسب قرارداد مالی بهتر به مقصد قاره آسیا ترک کند. باشگاه پرسپولیس قهرمان ایران  به این دروازه‌بان پیشنهاد داده که به این باشگاه بپیوندد.

اتین واسن فصل قابل توجهی را با والویک پشت سر گذاشت اما از نظر مالی به اندازه ستاره هایی که در لیگ برتر هلند بازی می‌کنند منتفع نشد و شاید این موضوع مسیر او را به سمت فوتبال آسیا ببرد. نکته جالب اینجاست که این دروازه‌بان در حال حاضر از تیم‌های ای زد آلکمار، فاینورد، ان ای سی بردا، ویلم و پی اس وی پیشنهاد دارد. هرچند به نظر می‌رسد که خرونینگن در مسابقه برای عقد قرارداد سه ساله با این دروازه‌بان برنده شده باشد.

پرسپولیس در حالی به دنبال جذب این دروازه‌بان است که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران تا سال ۲۰۲۵ با این باشگاه قرار دارد.

واسن ۲۸ ساله اخیرا اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی سورینام انجام داد. در فصل گذشته او ۳۰ بازی برای آر کی سی والویک انجام داد. او از تابستان ۲۰۱۵ تا پایان فصل قبل در این تیم حضور داشت.

 

برچسب ها
کد خبر : 8727
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار