loader
03:49
0
کد خبر : 4662

پرسپولیس - ملوان؛ پرواز برای رسیدن به صدر روی بال قوی سپید

پرسپولیس در حالی مقابل ملوان قرار می‌گیرد که این تیم با پیروزی در این مسابقه و لغزش احتمالی استقلال در اراک می‌تواند صدرنشین لیگ برتر شود.

پرسپولیس - ملوان؛ پرواز برای رسیدن به صدر روی بال قوی سپید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در آخرین، مهمترین و احتمالا حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر، پرسپولیس از ساعت ۲۰ در استادیوم آزادی میزبان ملوان بندرانزلی است. پرسپولیس در حالی پا به این مسابقه می‌گذارد که با پیروزی هفته پیش مقابل گل‌گهر و تساوی استقلال مقابل مس به یک امتیازی صدرجدول رسید. 

این تیم که با ۴۶ امتیاز در رده دوم جدول ایستاده به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر درصدد آن است تا خود را به صدر جدول برساند. بدون محاسبه نتیجه صدرنشین لیگ، سرخپوشان باید برنده شوند تا بتوانند حتی در صورت پیروزی استقلال، فاصله یک امتیازی خود را با صدرنشین حفظ کنند. پرسپولیس در بازی رفت مقابل ملوان به تساوی بدون گل رسید اما این بار احتمالا بیش از هر زمان دیگری از حریف سرسخت و شمالی خود پیروزی می‌خواهد.

در بازی امروز اوسمار ویرا به دلیل اخراج در بازی قبل محروم است. علیرضا بیرانوند هم نمی‌تواند به دلیل مصدومیت درون دروازه تیمش قرار بگیرد و همانند بازی قبلی امیررضا رفیعی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

در طرف مقابل ملوان با ۳۸ امتیاز در رتبه پنجم است و بالاتر از سطح انتظار ظاهر شده. این تیم با سرمربیگری مهدی تارتار که زمانی مهره ثابت سرخپوشان پایتخت بود به خلق شگفتی فکر می‌کند. آنها در این فصل به کابوس رقبای خود تبدیل شده و توانسته‌اند استقلال و پرسپولیس را متوقف کند و سپاهان را شکست دهند. ملوان فقط 4 شکست در لیگ بیست و سوم تجربه کرده و در 4 بازی اخیر خود 3 پیروزی به دست آورده و می‌تواند شب سختی را برای پرسپولیسی‌ها رقم بزند. 

ملوان علاوه بر محمدرضا سلیمانی، رضا جعفری و پوریا پورعلی دو بازیکن دیگر در اختیار دارد که در نیم فصل اول لباس پرسپولیس را برتن داشتند. میلاد سرلک و محمد عمری دو بازیکنی بودند که در نیم فصل به دلیل حضور در خدمت سربازی به ملوان پیوستند و حالا باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرند. جدایی عمری از پرسپولیس چندان دوستانه و راحت نبود و حالا تقابلش با هم تیمی‌های سابق می‌تواند حاشیه‌هایی ایجاد کند.  

ملوان با 15 گل خورده یکی از بهترین تیم‌ها از لحاظ ساختار دفاعی است و کار مهاجمان پرسپولیس برای باز کردن قفل خط دفاعی این تیم بسیار سخت به نظر می‌رسد.

گفتنی است دو تیم تا به حال ۷۳ بازی رسمی مقابل هم برگزار کرده‌اند که حاصل آن ۳۶ بد برای پرسپولیس، ۱۳ پیروزی برای ملوان و البته ۲۴ تساوی بوده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر

ترکیب احتمالی ملوان: حبیب فرعباسی، میلاد باقری، رضا جعفری، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی، محمد طیبی، ابوذر صفرزاده، محمد عمری، حسین صادقی و محمدرضا سلیمانی

برچسب ها
کد خبر : 4662
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار